Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Restoran

Thankusir Neverland

Restoran Luas keseluruhan projeknya cukup besar, kos transformasi elektrik dan air dan penghawa dingin pusatnya tinggi, begitu juga perkakasan dan peralatan dapur yang lain, jadi anggaran yang tersedia untuk hiasan ruang dalaman agak terhad, sehingga para pereka mengambil " keindahan semula jadi bangunan itu sendiri & quot ;, yang memberikan kejutan besar. Atapnya telah diubah suai dengan memasang lampu langit bersaiz berbeza di atasnya. Pada waktu siang, matahari bersinar melalui cahaya langit, mencipta alam dan kesan cahaya yang harmoni.

Cincin

Ohgi

Cincin Mimaya Dale, pereka cincin Ohgi telah menyampaikan pesanan simbolik dengan cincin ini. Inspirasi cincin itu berasal dari makna positif yang dimiliki peminat lipatan Jepun dan betapa mereka disayangi dalam budaya Jepun. Dia menggunakan emas Kuning 18K dan safir untuk bahan tersebut dan mereka mengeluarkan aura mewah. Lebih-lebih lagi, kipas lipat duduk di cincin pada sudut yang memberikan keindahan yang unik. Reka bentuknya adalah perpaduan antara Timur dan Barat.

Pembuka Surat

Memento

Pembuka Surat Semua bermula dengan bersyukur. Serangkaian pembuka surat yang mencerminkan pekerjaan: Memento bukan hanya sekumpulan alat tetapi juga rangkaian objek yang menyatakan rasa terima kasih dan perasaan pengguna. Melalui semantik produk dan gambar sederhana dari pelbagai profesi, reka bentuk dan cara unik setiap kepingan Memento digunakan memberi pengguna pelbagai pengalaman yang tulus.

Restoran Dan Bar Jepun

Dongshang

Restoran Dan Bar Jepun Dongshang adalah restoran dan bar Jepun yang terletak di Beijing, terdiri daripada buluh dalam pelbagai bentuk dan ukuran. Visi projek adalah untuk mewujudkan persekitaran tempat makan yang unik dengan menggabungkan estetika Jepun dengan unsur budaya Cina. Bahan tradisional dengan hubungan yang kuat dengan seni dan kerajinan kedua negara meliputi dinding dan siling untuk mewujudkan suasana intim. Bahan semula jadi dan lestari melambangkan falsafah anti-bandar dalam kisah klasik Cina, Seven Sages of the Bamboo Grove, dan bahagian dalamnya membangkitkan rasa makan di dalam kebun buluh.

Kerusi Berlengan

Osker

Kerusi Berlengan Osker segera mengajak anda duduk dan berehat. Kerusi berlengan ini mempunyai reka bentuk yang sangat jelas dan melengkung yang memberikan ciri khas seperti kayu tukang kayu yang dihasilkan dengan sempurna, sandaran tangan kulit dan bantal. Banyak perincian dan penggunaan bahan berkualiti tinggi: kulit dan kayu padu menjamin reka bentuk kontemporari dan abadi.

Rumah

Zen Mood

Rumah Zen Mood adalah projek konseptual yang berpusat pada 3 pemacu utama: Minimalisme, kemampuan menyesuaikan diri, dan estetika. Segmen individu dilampirkan membuat pelbagai bentuk dan kegunaan: rumah, pejabat atau bilik pameran dapat dihasilkan dengan menggunakan dua format. Setiap modul telah dirancang dengan 3.20 x 6.00m yang disusun dalam 19m² dalam 01 atau 02 tingkat. Pengangkutan dibuat terutamanya oleh trak, juga dapat dihantar dan dipasang hanya dalam satu hari. Ini adalah reka bentuk kontemporari yang unik yang mewujudkan ruang sederhana, meriah dan kreatif yang dimungkinkan melalui kaedah konstruktif yang bersih dan perindustrian.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.