Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Prototaip Kediaman

No Footprint House

Prototaip Kediaman NFH dikembangkan untuk pengeluaran bersiri, berdasarkan kotak alat yang lebih besar dari tipologi kediaman pasang siap. Prototaip pertama dibina untuk keluarga Belanda di barat daya Costa Rica. Mereka memilih konfigurasi dua bilik dengan struktur keluli dan kayu pinus, yang dihantar ke lokasi sasarannya dengan satu trak tunggal. Bangunan ini dirancang di sekitar teras perkhidmatan pusat untuk mengoptimumkan kecekapan logistik mengenai pemasangan, penyelenggaraan dan penggunaan. Projek ini berusaha untuk mencapai kesinambungan dari segi prestasi ekonomi, persekitaran, sosial dan ruangnya.

Hotel

LiHao

Hotel Kembali ke alam semula jadi, stesen budaya bandar. Buat gaya hidup yang halus. Eksklusif menikmati ketenangan dan ketenangan. Hotel ini terletak di kawasan yang sibuk di Zon Pembangunan berteknologi tinggi Baoding. Pereka itu mentakrifkan semula hotel resort bandar dengan pemikiran holistik melalui penyusunan semula persekitaran, seni bina, landskap dan dalaman sekitarnya untuk mewujudkan ruang hotel yang canggih, semula jadi dan selesa. Biarkan pelancong perniagaan merasa makmur dalam kesunyian, mencuri masa lapang setengah hari.

Pejabat Jualan

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

Pejabat Jualan Dengan permukaan air sebagai cermin, imej ketinggian bangunan diatur; dengan arca dan penanaman sebagai unsur, minat air dibentuk melalui hiasan; dengan penanaman terapung dan air pancut yang berubah dan lampu seni, minat terbentuk ; Dengan air sebagai jiwa, gabungan seni dan fungsi disimpulkan melalui titik balik ruang; kolam renang yang luas, di bawah sinar matahari, riak air, jernih dan telus, bersinar, melalui air yang terang, dapat melihat sikap setiap jubin dengan jelas, nampaknya ia juga membersihkan akal manusia secara umum.

Perumahan Pelbagai Unit

Best in Black

Perumahan Pelbagai Unit Best in Black adalah projek yang bertujuan untuk membuat bangunan kediaman jenis baru. Reka bentuk dalaman pangsapuri mewakili reka bentuk perindustrian yang memenuhi seni bina Mexico, bahan-bahan yang dipilih adalah untuk memproyeksikan rasa hairan di kawasan awam dan tampilan pangsapuri yang hangat, ini berbeza dengan fasad yang bersih dan tenang. Keempat fasad itu jelas terinspirasi dalam penempatan secara rawak dari bentuk permainan Tetris yang membentuk dinding dan tingkap bangunan, menciptakan atmosfer yang terang yang menghasilkan keselesaan bagi pengguna.

Piano Hibrid Mewah

Exxeo

Piano Hibrid Mewah EXXEO adalah Piano Hibrid Elegant untuk ruang kontemporari. Bentuknya yang unik merangkumi gabungan tiga dimensi gelombang bunyi. Pelanggan dapat menyesuaikan sepenuhnya piano mereka agar selaras dengan persekitarannya sebagai karya Seni Dekorasi. Piano berteknologi tinggi ini terbuat dari bahan eksotik seperti Carbon Fiber, Leather Automotive premium dan Aluminium gred Aerospace. Sistem pembesar suara papan suara maju; mencipta semula piano Grand yang dinamik luas melalui sistem suara pembesar suara 200 Watt, 9. Bateri terpasang khasnya membolehkan piano melakukan sehingga 20 jam dengan sekali cas.

Rumah Jualan

Zhonghe Kechuang

Rumah Jualan Projek ini mengejar kedalaman dan ketepatan bahan, teknologi dan ruang, dan menekankan integriti fungsi, struktur dan bentuk. Melalui gabungan kesan pencahayaan dan bahan baru untuk menjadi elemen estetika terbaik, untuk mencapai matlamat reka bentuk canggih, untuk memberi rasa penghayatan teknologi tanpa had kepada manusia.