Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Siri Perabot

Sama

Siri Perabot Sama adalah siri perabot asli yang memberikan fungsi, pengalaman emosi dan keunikan melalui bentuknya yang minimum, praktikal dan kesan visual yang kuat. Inspirasi budaya yang diambil dari puisi kostum berputar yang dipakai dalam upacara Sama ditafsirkan semula dalam reka bentuknya melalui teknik geometri kon dan teknik lenturan logam. Postur patung siri ini digabungkan dengan kesederhanaan dalam bahan, bentuk dan teknik pengeluaran, untuk menawarkan fungsi & amp; faedah estetik. Hasilnya adalah siri perabot moden yang memberikan sentuhan khas untuk ruang tamu.

Cincin

Dancing Pearls

Cincin Mutiara menari di antara gelombang laut yang menderu, itu adalah hasil inspirasi dari lautan dan mutiara dan ia adalah cincin model 3D. Cincin ini direka dengan gabungan emas dan mutiara berwarna dengan struktur khas untuk melaksanakan pergerakan mutiara antara gelombang lautan yang menderu. Diameter paip telah dipilih dalam ukuran yang baik yang menjadikan reka bentuknya cukup mantap untuk menjadikan modelnya dapat dihasilkan.

Katil Kucing

Catzz

Katil Kucing Semasa merancang katil kucing Catzz, inspirasi itu diambil dari keperluan kucing dan pemiliknya, dan perlu menyatukan fungsi, kesederhanaan dan keindahan. Semasa memerhatikan kucing, ciri geometri mereka yang unik mengilhami bentuk yang bersih dan dikenali. Beberapa corak tingkah laku khas (misalnya pergerakan telinga) dimasukkan ke dalam pengalaman pengguna kucing. Juga, dengan mempertimbangkan pemiliknya, tujuannya adalah untuk membuat perabot yang dapat mereka sesuaikan dan dipamerkan dengan bangga. Lebih-lebih lagi, penting untuk memastikan penyelenggaraan mudah. Kesemuanya membolehkan reka bentuk geometri yang ramping dan struktur modular.

Kelab Rekreasi

Central Yosemite

Kelab Rekreasi Kembali ke kesederhanaan hidup, cahaya matahari melalui tingkap cahaya dan bayangan silang. Untuk lebih mencerminkan rasa semula jadi di ruang keseluruhan, gunakan sepenuhnya reka bentuk kayu, kesederhanaan dan gaya manusiawi, keselesaan humanistik, suasana ruang seni tekanan. Nada pesona Oriental, dengan suasana ruang yang unik. Ini adalah ungkapan dalaman yang lain, ia semula jadi, suci, berubah-ubah.

Pembungkusan Teh Kering

SARISTI

Pembungkusan Teh Kering Reka bentuknya adalah bekas berbentuk silinder dengan warna-warna cerah. Penggunaan warna dan bentuk yang inovatif dan menerangi mencipta reka bentuk yang harmoni yang mencerminkan infus herba SARISTI. Apa yang membezakan reka bentuk kami ialah kemampuan kami untuk memberikan sentuhan moden kepada pembungkusan teh kering. Haiwan yang digunakan dalam pembungkusan mewakili emosi dan keadaan yang sering dialami orang. Sebagai contoh, burung Flamingo mewakili cinta, beruang Panda mewakili kelonggaran.

Pembungkusan Minyak Zaitun

Ionia

Pembungkusan Minyak Zaitun Oleh kerana orang Yunani kuno biasa melukis dan merancang setiap amphora (bekas) minyak zaitun secara berasingan, mereka memutuskan untuk melakukannya hari ini! Mereka menghidupkan dan menerapkan seni dan tradisi kuno ini, dalam pengeluaran moden kontemporari di mana setiap botol yang dihasilkan mempunyai corak yang berbeza. Setiap botol direka secara individu. Ini adalah reka bentuk linier yang unik, terinspirasi dari corak Yunani kuno dengan sentuhan moden yang meraikan warisan minyak zaitun vintaj. Ini bukan lingkaran setan; ia adalah garis kreatif yang terus berkembang. Setiap barisan pengeluaran menghasilkan 2000 reka bentuk yang berbeza.