Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Dalaman Komersial

Nest

Dalaman Komersial Lantai ini dikongsi oleh dua profesional unik - penyokong dan arkitek yang memerlukan pesanan hierarki yang pelbagai. Pilihan dan perincian elemen adalah usaha untuk menjaga tampilan keseluruhan tetap, bersahaja dan menghidupkan semula kesenian dan bahan binaan tempatan. Perpaduan dan penggunaan bahan ramah lingkungan, ukuran bukaan, semuanya didorong oleh mengingat kembali iklim setempat untuk membuat persekitaran yang menyenangkan untuk membangkitkan kembali amalan yang hilang bersama-sama menyusun praktik yang lestari.

Peralatan Makan

Ingrede Set

Peralatan Makan Set peralatan makan Ingrede dirancang untuk menyatakan keperluan untuk kesempurnaan dalam kehidupan seharian. Set garpu, sudu dan pisau bersama-sama menggunakan magnet. Peralatan makan berdiri secara menegak dan mewujudkan keharmonian meja. Bentuk matematik dibenarkan membina satu bentuk cecair yang terdiri daripada tiga kepingan yang berbeza. Pendekatan ini mewujudkan kemungkinan baru yang dapat diterapkan pada banyak produk yang berbeza seperti pinggan mangkuk dan reka bentuk peralatan lain.

Perkhidmatan Cadangan Muzik

Musiac

Perkhidmatan Cadangan Muzik Musiac adalah mesin saran muzik, gunakan penyertaan proaktif untuk mencari pilihan tepat bagi penggunanya. Ini bertujuan untuk mencadangkan antara muka alternatif untuk mencabar autokrasi algoritma. Penyaringan maklumat telah menjadi pendekatan pencarian yang tidak dapat dielakkan. Walau bagaimanapun, ia mewujudkan kesan ruang gema dan membatasi pengguna di zon selesa mereka dengan mengikut pilihan mereka dengan tegas. Pengguna menjadi pasif dan berhenti mempersoalkan pilihan yang disediakan mesin. Menghabiskan masa untuk meninjau pilihan dapat meningkatkan kos bio yang besar, tetapi usaha itulah yang menghasilkan pengalaman yang bermakna.

Prototaip Kediaman

No Footprint House

Prototaip Kediaman NFH dikembangkan untuk pengeluaran bersiri, berdasarkan kotak alat yang lebih besar dari tipologi kediaman pasang siap. Prototaip pertama dibina untuk keluarga Belanda di barat daya Costa Rica. Mereka memilih konfigurasi dua bilik dengan struktur keluli dan kayu pinus, yang dihantar ke lokasi sasarannya dengan satu trak tunggal. Bangunan ini dirancang di sekitar teras perkhidmatan pusat untuk mengoptimumkan kecekapan logistik mengenai pemasangan, penyelenggaraan dan penggunaan. Projek ini berusaha untuk mencapai kesinambungan dari segi prestasi ekonomi, persekitaran, sosial dan ruangnya.

Hotel

LiHao

Hotel Kembali ke alam semula jadi, stesen budaya bandar. Buat gaya hidup yang halus. Eksklusif menikmati ketenangan dan ketenangan. Hotel ini terletak di kawasan yang sibuk di Zon Pembangunan berteknologi tinggi Baoding. Pereka itu mentakrifkan semula hotel resort bandar dengan pemikiran holistik melalui penyusunan semula persekitaran, seni bina, landskap dan dalaman sekitarnya untuk mewujudkan ruang hotel yang canggih, semula jadi dan selesa. Biarkan pelancong perniagaan merasa makmur dalam kesunyian, mencuri masa lapang setengah hari.

Pejabat Jualan

Suzhou·Merchants Great Lakes Century

Pejabat Jualan Dengan permukaan air sebagai cermin, imej ketinggian bangunan diatur; dengan arca dan penanaman sebagai unsur, minat air dibentuk melalui hiasan; dengan penanaman terapung dan air pancut yang berubah dan lampu seni, minat terbentuk ; Dengan air sebagai jiwa, gabungan seni dan fungsi disimpulkan melalui titik balik ruang; kolam renang yang luas, di bawah sinar matahari, riak air, jernih dan telus, bersinar, melalui air yang terang, dapat melihat sikap setiap jubin dengan jelas, nampaknya ia juga membersihkan akal manusia secara umum.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.