Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah Kediaman

Tei

Rumah Kediaman Kenyataan bahawa kehidupan yang selesa selepas bersara yang memanfaatkan sebahagian besar premis di lereng bukit disedari oleh reka bentuk yang mantap dengan cara biasa sangat dihargai. Untuk mengambil persekitaran yang kaya. Tetapi kali ini bukan seni bina vila tetapi perumahan peribadi. Kemudian pertama kami mula membuat struktur berdasarkan bahawa ia dapat menghabiskan kehidupan biasa dengan selesa tanpa masuk akal pada keseluruhan rencana.

Kawasan Umum Dalaman

Highpark Suites

Kawasan Umum Dalaman Highpark Suites Common Area meneroka integrasi gaya hidup Gen-Y bandar dengan kehidupan hijau, perniagaan, riadah dan komuniti. Dari lobi faktor wow ke gelanggang langit arca, ruang majlis, dan ruang pertemuan yang funky, kawasan kemudahan ini dirancang untuk digunakan oleh penduduk sebagai lanjutan kediaman mereka. Diilhamkan oleh kehidupan luar ruangan yang lancar, fleksibiliti, momen interaktif, dan palet warna dan tekstur bandar, MIL Design mendorong sempadan untuk mewujudkan komuniti yang unik, lestari, dan holistik di mana setiap ruang mempunyai perhatian penduduk dan persekitaran tropika

Kedai Buku, Pusat Membeli-Belah

Jiuwu Culture City , Shenyang

Kedai Buku, Pusat Membeli-Belah Jato Design ditugaskan untuk mengubah kedai buku tradisional menjadi ruang dinamik dan pelbagai guna - untuk menjadi bukan sahaja pusat membeli-belah tetapi juga hab budaya untuk acara yang diilhamkan oleh buku dan banyak lagi. Pusat ini adalah ruang "pahlawan" di mana pengunjung berpindah ke persekitaran kayu yang lebih ringan dan disempurnakan dengan reka bentuk yang dramatik. Kepompong seperti tangas tergantung dari siling sementara tangga berfungsi sebagai ruang komunal yang mendorong pengunjung berlama-lama dan membaca sambil duduk di tangga.

Reka Bentuk Dalaman Hotel

Stories Container

Reka Bentuk Dalaman Hotel Bekas membawa muatan ke tempat. Hotel ini menyediakan tempat berehat untuk pelancong. Tempat rehat sementara adalah persamaan mereka. Sebab itu gunakan "wadah" sebagai konsep hotel. Hotel ini bukan hanya tempat berehat, tetapi juga ruang dengan keperibadian. Setiap bilik mempunyai ekspresi dan keperibadiannya yang tersendiri. Oleh itu, buat lapan suite yang berbeza seperti berikut: Manjakan diri, Evolve, WabiSabi, Shine Flower, Pantone, Fantasy, Journey dan Ballerina. Stable House bukan sahaja tempat berehat, tetapi juga stesen bekalan untuk semangat anda.

Reka Bentuk Dalaman Pejabat

Yuli Design Studio

Reka Bentuk Dalaman Pejabat Selalu terdapat terlalu banyak papan tanda tidak kemas dalam arah menegak, mendatar dan lateral di jalan-jalan yang menyekat wajah seni bina yang sebenar. Ini mendesak mempertimbangkan bagaimana mentakrifkan semula papan tanda untuk memperbaiki dan meningkatkan kesan yang dibawa oleh artikel hiasan luaran seperti itu. Titik reka bentuk dalaman adalah menguraikan susun atur sebelumnya. Pencahayaan semula jadi diperkenalkan. Loteng dibina dengan ruang tinggi. Di mana tangga diubah. Mengubah tempat tangga memotong waktu pergerakan menegak. Ini mewujudkan kemungkinan baru dari had lama.

Salun Rambut

Taipei Eros

Salun Rambut Salun rambut berdasarkan geometri warna hitam, putih, dan kelabu. Gerakan memotong rambut diterjemahkan ke dalam kumpulan entiti patung. Motif segitiga membentuk kubus dan pesawat yang berfungsi dari siling ke lantai melalui tindakan cerucuk, memotong, dan menjahit. Batang cahaya yang tertanam di garis pemisah menyumbang kepada banyak tali pinggang pencahayaan, berfungsi sebagai pencahayaan tambahan sambil menyelesaikan keadaan siling yang diturunkan. Mereka memanjang dan berliku dengan pantulan cermin besar, bebas bergerak antara pesawat dan tiga dimensi.