Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pejabat Prajualan

Ice Cave

Pejabat Prajualan Gua Ais ialah bilik pameran untuk pelanggan yang memerlukan ruang dengan kualiti yang unik. Dalam pada itu, mampu mempamerkan Pelbagai sifat Projek Mata Tehran. Mengikut fungsi projek, suasana yang menarik lagi neutral untuk menunjukkan objek dan peristiwa mengikut keperluan. Menggunakan logik permukaan minimum adalah idea reka bentuk. Permukaan jaringan bersepadu tersebar di semua ruang. Ruang yang diperlukan untuk kegunaan berbeza dibentuk berdasarkan daya asing dalam arah atas dan bawah yang dikenakan pada permukaan. Untuk fabrikasi, permukaan ini telah dibahagikan kepada 329 panel.

Kedai Runcit

Atelier Intimo Flagship

Kedai Runcit Dunia kita telah dilanda virus yang belum pernah berlaku sebelum ini pada tahun 2020. Atelier Intimo Flagship pertama yang direka oleh O dan O Studio diilhamkan oleh konsep Kelahiran Semula Bumi Hangus, membayangkan integrasi kuasa penyembuhan alam semula jadi yang memberikan harapan baharu kepada manusia. Walaupun ruang dramatik direka yang membolehkan pelawat meluangkan masa untuk membayangkan dan berkhayal dalam masa dan ruang sedemikian, satu siri pemasangan seni juga dicipta untuk menunjukkan sepenuhnya ciri-ciri sebenar jenama. The Flagship bukan ruang runcit biasa, ia adalah pentas persembahan Atelier Intimo.

Kotak Kasut

BSTN Raffle

Kotak Kasut Tugasnya adalah untuk mereka bentuk dan menghasilkan figura aksi untuk kasut Nike. Memandangkan kasut ini menggabungkan reka bentuk kulit ular putih dengan unsur hijau terang, jelas sekali bahawa figura aksi itu akan menjadi seorang pengkontortionis. Pereka bentuk melakar dan mengoptimumkan figura dalam masa yang sangat singkat sebagai figura aksi dalam gaya wira aksi terkenal. Kemudian mereka mereka bentuk komik kecil dengan cerita dan menghasilkan angka ini dalam cetakan 3D dengan pembungkusan berkualiti tinggi.

Kempen Dan Sokongan Jualan

Target

Kempen Dan Sokongan Jualan Pada tahun 2020, Brainartist melancarkan kempen silang media untuk pelanggan Steitz Secura untuk memperoleh pelanggan baharu: dengan mesej yang sangat individu sebagai kempen poster yang disasarkan sedekat mungkin dengan pintu masuk bakal pelanggan dan mel individu dengan kasut yang sepadan daripada koleksi semasa. Penerima menerima rakan sejawat yang sepadan apabila dia membuat temu janji dengan pasukan jualan. Matlamat kempen ini adalah untuk menjadikan Steitz Secura dan syarikat "padanan" sebagai pasangan yang sempurna. Brainartist membangunkan kempen yang sangat berjaya.

Moped

Cerberus

Moped Kemajuan ketara dalam reka bentuk enjin diingini untuk kenderaan masa hadapan. Namun, dua masalah berterusan: pembakaran yang cekap dan kemesraan pengguna. Ini termasuk pertimbangan getaran, pengendalian kenderaan, ketersediaan bahan api, purata kelajuan omboh, daya tahan, pelinciran enjin, tork aci engkol dan kesederhanaan dan kebolehpercayaan sistem. Pendedahan ini menerangkan enjin 4 lejang inovatif yang memberikan kebolehpercayaan, kecekapan dan pelepasan rendah secara serentak dalam satu reka bentuk.

Mainan Kayu

Cubecor

Mainan Kayu Cubecor ialah mainan ringkas tetapi rumit yang mencabar daya pemikiran dan kreativiti kanak-kanak serta membiasakan mereka dengan warna dan kelengkapan ringkas, pelengkap dan berfungsi. Dengan melampirkan kiub kecil antara satu sama lain, set akan lengkap. Pelbagai sambungan mudah termasuk magnet, Velcro dan pin digunakan dalam bahagian. Mencari sambungan dan menyambungkannya antara satu sama lain, melengkapkan kubus. Juga mengukuhkan pemahaman tiga dimensi mereka dengan memujuk kanak-kanak untuk melengkapkan volum yang mudah dan biasa.