Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jam Analog

Kaari

Jam Analog Reka bentuk ini berdasarkan mekanisme analog 24 jam standard (tangan setengah kelajuan). Reka bentuk ini dilengkapi dengan dua potongan mati berbentuk busur. Melalui mereka, tangan dan minit berpusing dapat dilihat. Jam tangan (cakera) dibahagikan dalam dua segmen warna yang berbeza yang, berputar, menunjukkan waktu AM atau PM bergantung pada warna yang mula kelihatan. Tangan minit dapat dilihat melalui lengkok radius yang lebih besar dan menentukan slot minit yang sesuai dengan dail 0-30 minit (terletak di jari-jari dalam lengkungan) dan slot 30-60 minit (terletak di jari-jari luar).

Loafer Pakaian Moden

Le Maestro

Loafer Pakaian Moden Le Maestro merevolusikan kasut berpakaian dengan memasukkan 'matrix heel' titanium Direct Metal Laser Sintered (DMLS). 'Tumit matriks' mengurangkan jisim visual bahagian tumit dan mempamerkan integriti struktur kasut pakaian. Untuk melengkapkan vamp yang elegan, kulit berbutir tinggi digunakan untuk reka bentuk asimetris bahagian atas yang berbeza. Penyatuan bahagian tumit ke bahagian atas kini disusun menjadi siluet yang ramping dan halus.

Branding Penyelidikan

Pain and Suffering

Branding Penyelidikan Reka bentuk ini menerangkan penderitaan dalam pelbagai lapisan: falsafah, sosial, perubatan dan saintifik. Dari sudut pandangan peribadi saya bahawa penderitaan dan keperitan datang dalam banyak bentuk dan rupa, falsafah dan ilmiah, saya memilih humanisasi penderitaan dan kesakitan sebagai asas saya. Saya mengkaji analogi antara simbiotik di alam dan simbiotik dalam hubungan manusia dan dari penyelidikan ini saya mencipta watak-watak yang secara visual menggambarkan hubungan simbiotik antara penderita dengan penderita dan antara rasa sakit dan yang dalam kesakitan. Reka bentuk ini adalah eksperimen dan penonton adalah subjeknya.

Seni Digital

Surface

Seni Digital Sifat halus karya menghasilkan sesuatu yang nyata. Idea ini berasal dari penggunaan air sebagai elemen untuk menyampaikan konsep permukaan dan menjadi permukaan. Pereka mempunyai daya tarikan untuk menjadikan identiti kita dan peranan yang ada di sekitar kita dalam proses itu. Baginya, kita "muncul" ketika kita menunjukkan sesuatu dari diri kita sendiri.

Teko Dan Cawan Teh

EVA tea set

Teko Dan Cawan Teh Teko elegan yang menggoda ini dengan cawan yang sepadan mempunyai menuangkan yang sempurna dan sangat senang diambil. Bentuk periuk teh yang tidak biasa ini dengan pencampuran dan tumbuh dari badan memberi kesan yang sangat baik untuk menuangkan yang baik. Cawan itu serba boleh dan mudah disusun di tangan anda dengan cara yang berbeza, kerana setiap orang mempunyai pendekatan mereka sendiri untuk memegang cawan. Terdapat dalam warna putih berkilat dengan cincin berlapis perak atau porselin matte hitam dengan penutup putih berkilat dan cawan berbingkai putih. Penapis keluli tahan karat dipasang di dalam. DIMENSI: teko: 12.5 x 19.5 x 13.5 cawan: 9 x 12 x 7.5 cm.

Jam

Zeitgeist

Jam Jam dipantulkan zeitgeist, yang dikaitkan dengan bahan pintar, berteknologi dan tahan lama. Wajah berteknologi tinggi produk ini dilambangkan dengan paparan badan dan masa karbon semi torus (lubang cahaya). Karbon menggantikan bahagian logam, sebagai peninggalan masa lalu dan menekankan bahagian fungsi jam. Ketiadaan bahagian tengah menunjukkan bahawa petunjuk LED yang inovatif menggantikan mekanisme jam klasik. Lampu latar yang lembut dapat disesuaikan dengan warna kegemaran pemiliknya dan sensor cahaya akan memantau kekuatan pencahayaan.