Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Seni Digital

Surface

Seni Digital Sifat halus karya menghasilkan sesuatu yang nyata. Idea ini berasal dari penggunaan air sebagai elemen untuk menyampaikan konsep permukaan dan menjadi permukaan. Pereka mempunyai daya tarikan untuk menjadikan identiti kita dan peranan yang ada di sekitar kita dalam proses itu. Baginya, kita "muncul" ketika kita menunjukkan sesuatu dari diri kita sendiri.

Teko Dan Cawan Teh

EVA tea set

Teko Dan Cawan Teh Teko elegan yang menggoda ini dengan cawan yang sepadan mempunyai menuangkan yang sempurna dan sangat senang diambil. Bentuk periuk teh yang tidak biasa ini dengan pencampuran dan tumbuh dari badan memberi kesan yang sangat baik untuk menuangkan yang baik. Cawan itu serba boleh dan mudah disusun di tangan anda dengan cara yang berbeza, kerana setiap orang mempunyai pendekatan mereka sendiri untuk memegang cawan. Terdapat dalam warna putih berkilat dengan cincin berlapis perak atau porselin matte hitam dengan penutup putih berkilat dan cawan berbingkai putih. Penapis keluli tahan karat dipasang di dalam. DIMENSI: teko: 12.5 x 19.5 x 13.5 cawan: 9 x 12 x 7.5 cm.

Jam

Zeitgeist

Jam Jam dipantulkan zeitgeist, yang dikaitkan dengan bahan pintar, berteknologi dan tahan lama. Wajah berteknologi tinggi produk ini dilambangkan dengan paparan badan dan masa karbon semi torus (lubang cahaya). Karbon menggantikan bahagian logam, sebagai peninggalan masa lalu dan menekankan bahagian fungsi jam. Ketiadaan bahagian tengah menunjukkan bahawa petunjuk LED yang inovatif menggantikan mekanisme jam klasik. Lampu latar yang lembut dapat disesuaikan dengan warna kegemaran pemiliknya dan sensor cahaya akan memantau kekuatan pencahayaan.

Kenderaan Robotik

Servvan

Kenderaan Robotik Ini adalah projek kenderaan perkhidmatan untuk Ekonomi Berbasis Sumber, membentuk jaringan dengan kenderaan lain. Sistem tunggal memungkinkan untuk berkomunikasi antara satu sama lain, yang meningkatkan kecekapan pengangkutan penumpang, dan juga peningkatan kecekapan kerana pergerakan dalam kereta api jalan raya (pengurangan faktor FX, jarak antara kenderaan). Kereta ini mempunyai kawalan tanpa pemandu. Kenderaan secara simetri: murah untuk dihasilkan. Ia mempunyai roda roda empat putar, dan kemungkinan gerakan membalikkan: manuver dengan dimensi besar. Menaiki kapal terbang meningkatkan komunikasi penumpang.

Pengumpan Makanan

Food Feeder Plus

Pengumpan Makanan Food Feeder Plus bukan sahaja dapat membantu anak-anak makan sendiri, tetapi juga memberi kebebasan kepada ibu bapa. Bayi boleh menahannya sendiri dan menghisap dan mengunyahnya setelah anda menghancurkan makanan yang dibuat oleh ibu bapa. Makanan Feeder Plus dilengkapi dengan kantung silikon yang lebih besar dan fleksibel untuk memuaskan selera bayi yang semakin meningkat. Ini adalah makanan penting yang membolehkan anak kecil meneroka dan menikmati makanan pejal segar dengan selamat. Makanan tidak perlu disucikan. Cukup masukkan makanan ke dalam kantung silikon, tutup kunci penutup, dan bayi dapat menikmati makanan sendiri dengan makanan segar.

Topografi Buatan

Artificial Topography

Topografi Buatan Perabot Besar Seperti Gua Ini adalah projek pemenang anugerah yang memenangi Grand Prize of Art in Container International Competition. Idea saya adalah untuk melonggarkan kelantangan di dalam bekas untuk membina ruang amorf seperti gua. Ia hanya diperbuat daripada bahan plastik. Kira-kira 1000 kepingan bahan plastik lembut dengan ketebalan 10 mm ditebang dalam bentuk garis kontur dan dilaminasi seperti stratum. Ini bukan sahaja seni tetapi juga perabot besar. Kerana semua bahagiannya lembut seperti sofa, dan orang yang masuk ke ruang ini dapat bersantai dengan mencari tempat yang sesuai untuk bentuk tubuhnya sendiri.