Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

Calendar 2014 “Flowers”

Kalendar Reka bentuk bilik, bawa musim - Kalendar Bunga dilengkapi dengan reka bentuk pasu yang menampilkan 12 bunga yang berbeza. Cerahkan hidup anda setiap bulan dengan bunga bermusim. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Perhiasan

Angels OR Demons

Perhiasan Kami menyaksikan pertempuran berterusan antara baik dan buruk, kegelapan dan cahaya, siang dan malam, kekacauan dan ketenteraman, perang dan kedamaian, pahlawan dan penjahat setiap hari. Tanpa mengira agama atau kewarganegaraan kita, kita telah diberitahu kisah sahabat kita yang berterusan: malaikat yang duduk di bahu kanan kita dan iblis di sebelah kiri, malaikat itu memujuk kita untuk berbuat baik dan mencatat perbuatan baik kita. Dia syaitan memujuk kita berbuat buruk dan mencatat perbuatan buruk kita. Malaikat adalah kiasan untuk "superego" kita dan syaitan bermaksud "Id" dan pertempuran berterusan antara hati nurani dan yang tidak sedar.

Label

Propeller

Label Baling-baling adalah koleksi minuman keras dari berbagai belahan dunia, yang dikaitkan dengan tema perjalanan udara dan pengembara juruterbang sebagai watak jenama. Ciri-ciri setiap jenis minuman terpapar melalui banyak ilustrasi, prasasti yang menyerupai lencana penerbangan dan sketsa yang berfungsi sebagai resipi koktel. Reka bentuk pelbagai aspek dilengkapi dengan pelbagai nada kerajang berwarna, lakuer, corak dan embossing yang berbeza.

Kalendar

17th goo Calendar “12 Pockets 2014”

Kalendar Kalendar promosi laman web portal, goo (http://www.goo.ne.jp) adalah kalendar berfungsi dengan helaian untuk setiap bulan berubah menjadi poket yang membolehkan anda menyimpan dan mengurus kad perniagaan, nota dan resit anda. . Tema ini ialah Red String untuk menunjukkan ikatan antara goo dan penggunanya. Kedua-dua hujung poket sebenarnya dipegang oleh jahitan merah yang menjadi kemuncak reka bentuk. Kalendar dalam bentuk ekspresif yang menyenangkan, tepat untuk tahun 2014.

Set Teh

Wavy

Set Teh Diilhamkan oleh teras travertine di alam, Wavy adalah set teh yang akan memberi anda pengalaman minum teh yang unik. Pegangan inovatif dikembangkan agar sesuai dengan tangan anda. Dengan meletakkan cawan dengan telapak tangan, anda akan dapati bahawa cairan itu terungkap seperti teratai dan membawa anda ke saat yang tenang.

Perhiasan

Poseidon

Perhiasan Perhiasan yang saya reka meluahkan perasaan saya. Ini mewakili saya sebagai seorang seniman, pereka dan juga sebagai seorang. Pencetus untuk mencipta Poseidon ditetapkan pada waktu paling gelap dalam hidup saya ketika saya merasa takut, rentan dan memerlukan perlindungan. Terutama saya merancang koleksi ini untuk digunakan dalam mempertahankan diri. Walaupun gagasan itu semakin pudar sepanjang projek ini, ia tetap wujud. Poseidon (dewa laut dan "Earth-Shaker," gempa bumi dalam mitologi Yunani) adalah koleksi rasmi pertama saya dan ditujukan untuk wanita yang kuat, yang bertujuan untuk memberikan perasaan dan kekuatan kepada pemakainya.