Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Hab Pengangkutan

Viforion

Hab Pengangkutan Projek ini adalah Transport HUB yang menghubungkan penempatan bandar di sekitarnya dengan pusat kehidupan yang dinamis dengan cara yang mudah dan efisien yang dihasilkan dengan menggabungkan sistem pengangkutan yang berbeza seperti stesen keretapi, stesen metro, dek sungai dan stesen bas di samping perkhidmatan lain untuk menukar menjadi pemangkin pembangunan masa depan.

Alat Pengesan Kecacatan Ultrasonik Mudah Alih

Prisma

Alat Pengesan Kecacatan Ultrasonik Mudah Alih Prisma direka untuk ujian bahan bukan invasif di persekitaran yang paling ekstrem. Ini adalah pengesan pertama yang menggabungkan pengimejan masa nyata dan pengimbasan 3D yang maju, menjadikan tafsiran cacat lebih mudah, mengurangkan masa juruteknik di lokasi. Dengan penutup yang hampir tidak dapat dihancurkan dan pelbagai mod pemeriksaan yang unik, Prisma dapat merangkumi semua aplikasi pengujian, dari saluran paip minyak hingga komponen aeroangkasa. Ia adalah alat pengesan pertama dengan rakaman data yang bersepadu, dan penghasilan laporan PDF automatik. Kesambungan tanpa wayar dan Ethernet membolehkan unit ini ditingkatkan atau didiagnosis dengan mudah.

Lampu

Muse

Lampu Diilhamkan oleh 'Won Buddhisme' dengan mengatakan bahawa tidak ada sifat mutlak di alam semesta kita, kita telah memberikan kualiti paradoks kepada 'cahaya' dengan memberikannya 'kehadiran fizikal'. Semangat meditasi yang mendorongnya adalah sumber inspirasi kuat yang kami gunakan untuk membuat produk ini; mewujudkan kualiti 'masa', 'jirim' dan 'cahaya' ke dalam satu produk.

Seramik

inci

Seramik Cermin Elegance; Inci mencerminkan keindahan mutiara dengan pilihan hitam dan putih dan merupakan pilihan yang tepat bagi mereka yang ingin mencerminkan kehormatan dan keanggunan ruang. Garis Inci dihasilkan dalam ukuran 30 x 80 cm dan membawa warna putih dan hitam ke tempat tinggal. Dihasilkan dengan menggunakan teknologi percetakan digital, reka bentuk tiga dimensi.

Pengaturcara Tograf

Optimo

Pengaturcara Tograf Optimo adalah produk skrin sentuh yang canggih untuk pengaturcaraan dan penentukuran semua tachograf digital yang dipasang pada kenderaan komersial. Dengan fokus pada kelajuan dan kemudahan penggunaan, Optimo menggabungkan komunikasi tanpa wayar, data aplikasi produk dan pelbagai sambungan sensor yang berbeza ke dalam peranti mudah alih untuk digunakan di kabin kenderaan dan bengkel. Direka untuk ergonomi yang optimum dan kedudukan yang fleksibel, antara muka tugasnya dan perkakasan inovatif secara dramatik meningkatkan pengalaman pengguna dan membawa pengaturcaraan tograf ke masa depan.

Minyak Zaitun Organik

Epsilon

Minyak Zaitun Organik Minyak zaitun Epsilon adalah produk edisi terhad dari kebun zaitun organik. Keseluruhan proses pengeluaran dilakukan dengan tangan, menggunakan kaedah tradisional dan minyak zaitun dibotolkan tanpa tapisan. Kami merancang pek ini untuk memastikan bahawa komponen sensitif produk yang sangat berkhasiat akan diterima oleh pengguna dari kilang tanpa sebarang perubahan. Kami menggunakan botol Quadrotta yang dilindungi oleh bungkus, diikat dengan kulit dan diletakkan di dalam kotak kayu buatan tangan, ditutup dengan lilin pengedap. Oleh itu pengguna tahu bahawa produk itu datang langsung dari kilang tanpa campur tangan.