Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Pameran

Ideaing

Ruang Pameran Ini adalah dewan pameran perusahaan pada Minggu Reka Bentuk Guangzhou 2013 yang dirancang oleh C&C Design Co., Ltd. Reka bentuknya melupuskan ruang kurang dari 91 meter persegi, yang ditunjukkan oleh paparan skrin sentuh dan projektor dalaman. Kod QR yang dipaparkan di kotak cahaya adalah pautan web perusahaan. Sementara itu, para pereka berharap penampilan seluruh bangunan dapat membuat orang merasa penuh semangat, dan oleh itu menunjukkan kreativiti yang dimiliki oleh syarikat reka bentuk, yaitu "semangat kemerdekaan, dan gagasan kebebasan" yang disokong oleh mereka .

Kain Taktil

Textile Braille

Kain Taktil Tekstil jacquard industri sejagat dianggap sebagai penterjemah bagi orang buta. Fabrik ini boleh dibaca oleh orang-orang dengan penglihatan yang baik dan bertujuan untuk mereka membantu orang buta yang mulai kehilangan penglihatan atau mengalami masalah penglihatan; untuk mempelajari sistem braille dengan bahan yang mesra dan biasa: kain. Ia mengandungi abjad, angka dan tanda baca. Tidak ada warna yang ditambahkan. Ini adalah produk dalam skala kelabu sebagai prinsip tanpa persepsi cahaya. Ini adalah projek dengan makna sosial dan melampaui tekstil komersial.

Keran

Electra

Keran Electra yang dianggap sebagai wakil penggunaan digital di sektor angker menggabungkan teknologi dengan reka bentuk untuk menekankan reka bentuk era digital. Faucet yang tidak mempunyai pegangan berasingan menarik perhatian semua orang kerana keanggunan dan penampilan pintarnya sangat menentukan untuk menjadi unik di kawasan basah. Butang paparan sentuh Electra menawarkan pengguna penyelesaian yang lebih ergonomik. "Eco Mind" dari faucet memberikan kecekapan maksimum dalam menjimatkan pengguna. Ciri ini terutama memberi nilai tambah kepada generasi akan datang

Ruang Pejabat

C&C Design Creative Headquarters

Ruang Pejabat Ibu pejabat kreatif C&C Design terletak di bengkel pasca industri. Bangunannya diubah dari kilang bata merah pada tahun 1960-an. Sebagai pertimbangan untuk melindungi keadaan semasa dan ingatan sejarah bangunan, pasukan Reka Bentuk telah berusaha sebaik mungkin untuk mengelakkan kerosakan pada bangunan asal pada hiasan dalaman. Sebilangan besar cemara dan buluh digunakan dalam reka bentuk dalaman. Pembukaan dan penutupan, dan pertukaran ruang dirancang dengan bijak. Reka bentuk pencahayaan untuk kawasan yang berlainan mencerminkan atmosfera visual yang berbeza.

Bangku Jalan

Ola

Bangku Jalan Bangku ini, yang dirancang berdasarkan strategi reka bentuk eko, membawa perabot jalan ke tingkat yang baru. Sama seperti di rumah di persekitaran bandar atau semula jadi, saluran cecair membuat pelbagai pilihan tempat duduk dalam satu bangku. Bahan yang digunakan adalah aluminium kitar semula untuk alas dan keluli untuk tempat duduk, dipilih kerana sifatnya yang dapat dikitar semula dan tahan lama; ia mempunyai kemasan bersalut serbuk yang terang dan tahan yang sesuai untuk kegunaan luaran di semua cuaca. Direka di Mexico City oleh Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman dan Karime Tosca.

Faucet

Amphora

Faucet Amphora serie direka untuk menghubungkan masa lalu dan masa depan dan memberi peluang untuk mengalami bentuk asas dan fungsional pada zaman dahulu. Tidak semudah hari ini membuat air sumber kehidupan kita yang dapat dicapai hari itu. Bentuk yang tidak biasa Faucet berasal dari berabad-abad sebelum hari ini, tetapi kartrij penjimatan airnya akan dibawa esok. Faucet retro direka dari air pancut di zaman kuno dan membawa estetika ke bilik mandi anda.