Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerongsang

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Kerongsang Perwatakan dan bentuk luaran subjek boleh mengubah reka bentuk hiasan baru. Dalam sifat yang meriah satu tempoh berubah menjadi yang lain. Musim bunga mengikuti musim sejuk dan pagi datang selepas malam. Warnanya juga berubah serta suasananya. Prinsip penggantian, penggantian gambar ini dibawa ke dalam perhiasan «Metamorfosis Asia», koleksi di mana dua keadaan berbeza, dua gambar tanpa batasan yang tercermin dalam satu objek. Elemen pembinaan yang bergerak memungkinkan untuk mengubah watak dan penampilan hiasan.

Koleksi Solekan

Kjaer Weis

Koleksi Solekan Reka bentuk garis kosmetik Kjaer Weis menyusun asas asas solek wanita kepada tiga bidang aplikasi pentingnya: bibir, pipi dan mata. Kami merancang kompak berbentuk untuk mencerminkan ciri-ciri yang akan digunakan untuk meningkatkan: ramping dan panjang untuk bibir, besar dan persegi untuk pipi, kecil dan bulat untuk mata. Secara nyata, kompak berpusing terbuka dengan gerakan lateral yang inovatif, memusing seperti sayap kupu-kupu. Isi ulang sepenuhnya, kompak ini sengaja dipelihara dan bukan dikitar semula.

Jam Analog

Kaari

Jam Analog Reka bentuk ini berdasarkan mekanisme analog 24 jam standard (tangan setengah kelajuan). Reka bentuk ini dilengkapi dengan dua potongan mati berbentuk busur. Melalui mereka, tangan dan minit berpusing dapat dilihat. Jam tangan (cakera) dibahagikan dalam dua segmen warna yang berbeza yang, berputar, menunjukkan waktu AM atau PM bergantung pada warna yang mula kelihatan. Tangan minit dapat dilihat melalui lengkok radius yang lebih besar dan menentukan slot minit yang sesuai dengan dail 0-30 minit (terletak di jari-jari dalam lengkungan) dan slot 30-60 minit (terletak di jari-jari luar).

Loafer Pakaian Moden

Le Maestro

Loafer Pakaian Moden Le Maestro merevolusikan kasut berpakaian dengan memasukkan 'matrix heel' titanium Direct Metal Laser Sintered (DMLS). 'Tumit matriks' mengurangkan jisim visual bahagian tumit dan mempamerkan integriti struktur kasut pakaian. Untuk melengkapkan vamp yang elegan, kulit berbutir tinggi digunakan untuk reka bentuk asimetris bahagian atas yang berbeza. Penyatuan bahagian tumit ke bahagian atas kini disusun menjadi siluet yang ramping dan halus.

Branding Penyelidikan

Pain and Suffering

Branding Penyelidikan Reka bentuk ini menerangkan penderitaan dalam pelbagai lapisan: falsafah, sosial, perubatan dan saintifik. Dari sudut pandangan peribadi saya bahawa penderitaan dan keperitan datang dalam banyak bentuk dan rupa, falsafah dan ilmiah, saya memilih humanisasi penderitaan dan kesakitan sebagai asas saya. Saya mengkaji analogi antara simbiotik di alam dan simbiotik dalam hubungan manusia dan dari penyelidikan ini saya mencipta watak-watak yang secara visual menggambarkan hubungan simbiotik antara penderita dengan penderita dan antara rasa sakit dan yang dalam kesakitan. Reka bentuk ini adalah eksperimen dan penonton adalah subjeknya.

Seni Digital

Surface

Seni Digital Sifat halus karya menghasilkan sesuatu yang nyata. Idea ini berasal dari penggunaan air sebagai elemen untuk menyampaikan konsep permukaan dan menjadi permukaan. Pereka mempunyai daya tarikan untuk menjadikan identiti kita dan peranan yang ada di sekitar kita dalam proses itu. Baginya, kita "muncul" ketika kita menunjukkan sesuatu dari diri kita sendiri.