Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Dalaman

Chua chu kang house

Ruang Dalaman Titik akupunktur di rumah ini adalah untuk menghubungkan kawasan tertutup menjadi visual ketenangan yang baru. Dengan melakukan ini, daya tarikan bersejarah dan mentah tertentu dikembalikan untuk melindungi kekosongan rumah. Penginapan baru diakhiri dengan kejutan dalaman di kawasan dalaman; Dapur kering & basah di dapur dan makan di dapur. Ruang kediaman juga terganggu oleh serangan seni yang mengagumkan yang tidak lama lagi menjadi perumahan peribadi pendawaian elektrik. Untuk melengkapkan penekanan keseluruhan, potongan cahaya hangat diperlukan untuk mengotorkan pada semua dinding warna.

Kalendar

Calendar 2014 “Town”

Kalendar Town adalah alat kraf kertas dengan bahagian yang dapat dipasang secara bebas ke dalam kalendar. Kumpulkan bangunan dalam pelbagai bentuk dan nikmati mewujudkan bandar kecil anda sendiri. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Qipao Kontemporari

The Remains

Qipao Kontemporari Inspirasi berasal dari Relik Cina, "Keramik" adalah perwakilan paling banyak yang paling popular tidak kira dari kerajaan dan rakyat. Dalam kajian saya, bahkan pada hari ini standard fesyen Estetik Cina teras dan Feng Shui (reka bentuk dalaman dan persekitaran) tidak berubah. Mereka suka tembus pandang, berlapis dan berharap. Saya ingin merancang Qipao untuk membawa implikasi dan ciri seramik dari dinasti lama hingga fesyen kontemporari. Dan memprovokasi orang yang dilupakan budaya dan etnik mereka setiap kali kita berada dalam generasi-i.

Restoran

Osaka

Restoran Terletak di jiran Itaim Bibi (Sao Paulo, Brazil), Osaka dengan bangga menunjukkan seni bina, menawarkan suasana yang intim dan selesa di tempatnya yang berbeza. Teres luaran di sebelah jalan adalah pintu masuk ke halaman hijau dan moden, hubungan antara dalaman, luaran dan alam. Estetika peribadi dan canggih direalisasikan dengan penggunaan unsur-unsur semula jadi seperti kayu, batu, besi dan tekstil. Sistem atap Lamella dengan pencahayaan redup, dan kisi kayu dikaji dengan teliti untuk menyelesaikan reka bentuk dalaman yang menyelaraskan, dan menghasilkan suasana yang berbeza.

Kemudahan Ujian Wain

Grapevine House

Kemudahan Ujian Wain Grapevine House dalam bentuk anggur abstrak, yang hampir bebas menunggu tentang kebun anggur. Elemen sokongan utamanya yang dihasilkan oleh lajur fabrikasi digital mewakili penghormatan kepada akar anggur tua. Continos glas front of the Grapevine House terbuka ke semua arah dan memungkinkan pengalaman landskap langsung dari kebun anggur. Peningkatan rasa visual semua wain ujian harus diberikan dengan cara ini.

Kalendar

Calendar 2014 “Farm”

Kalendar Kit kraf kertas Farm senang dipasang. Tidak perlu gam atau gunting. Berkumpul dengan memasang bahagian dengan tanda yang sama. Setiap haiwan akan mempunyai kalendar dua bulan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.