Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Singki

Vortex

Singki Tujuan reka bentuk pusaran adalah mencari bentuk baru untuk mempengaruhi aliran air di wastafel untuk meningkatkan kecekapan mereka, menyumbang kepada pengalaman pengguna mereka dan meningkatkan kualiti estetik dan semiotik mereka. Hasilnya adalah metafora, berasal dari bentuk pusaran ideal yang menunjukkan aliran air dan aliran air yang secara visual menunjukkan keseluruhan objek sebagai wastafel yang berfungsi. Bentuk ini digabungkan dengan keran, menuntun air ke jalan spiral yang memungkinkan jumlah air yang sama untuk menutup lebih banyak tanah yang mengakibatkan penurunan penggunaan air untuk pembersihan.

Butik & Bilik Pameran

Risky Shop

Butik & Bilik Pameran Kedai berisiko telah dirancang dan dibuat oleh smallna, sebuah studio reka bentuk dan galeri vintaj yang diasaskan oleh Piotr PÅ‚oski. Tugas itu menimbulkan banyak cabaran, kerana butik itu terletak di tingkat dua rumah petak, tidak memiliki tingkap kedai dan memiliki luas hanya 80 meter persegi. Di sinilah muncul idea untuk menggandakan kawasan, dengan memanfaatkan ruang di siling dan juga ruang lantai. Suasana yang ramah dan bersahaja tercapai, walaupun perabotnya digantung terbalik di siling. Kedai berisiko direka dengan semua peraturan (malah menentang graviti). Ini sepenuhnya mencerminkan semangat jenama.

Anting-Anting Dan Cincin

Mouvant Collection

Anting-Anting Dan Cincin Koleksi Mouvant diilhamkan oleh beberapa aspek Futurisme, seperti idea-idea dinamisme dan materialisasi intangible yang dikemukakan oleh artis Itali Umberto Boccioni. Anting-anting dan cincin Mouvant Collection menampilkan beberapa serpihan emas dengan ukuran yang berbeza, dikimpal sedemikian rupa sehingga mencapai ilusi gerakan dan membuat banyak bentuk yang berbeza, bergantung pada sudut yang digambarkan.

Vodka

Kasatka

Vodka "KASATKA" dikembangkan sebagai vodka premium. Reka bentuknya minimalis, baik dalam bentuk botol dan warnanya. Botol silinder sederhana dan warna yang terhad (putih, warna kelabu, hitam) menekankan kesucian kristal produk, dan keanggunan dan gaya pendekatan grafik minimalis.

Skate Untuk Salji Lembut Dan Keras

Snowskate

Skate Untuk Salji Lembut Dan Keras Snow Skate yang asli di sini dipersembahkan dalam reka bentuk yang cukup baru dan berfungsi - dalam kayu mahoni keras dan pelari keluli tahan karat. Satu kelebihannya ialah kasut kulit tradisional dengan tumit dapat digunakan, dan dengan demikian tidak ada permintaan untuk kasut khas. Kunci untuk latihan skate adalah teknik mengikat yang mudah, kerana reka bentuk dan pembinaan dioptimumkan dengan kombinasi yang baik untuk lebar dan tinggi skate. Faktor lain yang menentukan ialah lebar pelari yang mengoptimumkan pengurusan skating pada salji pejal atau keras. Pelari berada dalam keluli tahan karat dan dilengkapi dengan skru tersembunyi.

Keramahan Stadium

San Siro Stadium Sky Lounge

Keramahan Stadium Projek lounge Sky yang baru adalah langkah pertama dari program pengubahsuaian besar yang dilaksanakan oleh AC Milan dan FC Internazionale, bersama dengan Perbandaran Milan, dengan tujuan mengubah stadium San Siro dalam sebuah kemudahan multifungsi yang mampu menampung semua peristiwa penting yang akan dihadapi Milano semasa EXPO 2015 yang akan datang. Berikutan kejayaan projek skybox, Ragazzi & Partners telah melaksanakan idea untuk mewujudkan konsep baru ruang perhotelan di atas landasan utama Stadium San Siro.