Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Lampu Sorot

Thor

Lampu Sorot Thor adalah lampu sorot LED, yang direka oleh Ruben Saldana, dengan fluks yang sangat tinggi (hingga 4.700Lm), penggunaan hanya 27W hingga 38W (bergantung pada model), dan reka bentuk dengan pengurusan termal yang optimum yang hanya menggunakan pelesapan pasif. Ini menjadikan Thor menonjol sebagai produk unik di pasaran. Di dalam kelasnya, Thor mempunyai dimensi yang padat kerana pemandunya disatukan ke dalam lengan ringan. Kestabilan pusat jisimnya membolehkan kita memasang sebanyak mungkin Thor tanpa menyebabkan trek condong. Thor adalah lampu sorot LED yang sesuai untuk persekitaran dengan keperluan fluks bercahaya.

Nama Projek : Thor, Nama pereka : Rubén Saldaña Acle, Nama pelanggan : Rubén Saldaña - Arkoslight.

Thor Lampu Sorot

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.