Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Lampu

Jal

Lampu Cuma Lampu Lain, Jal, didasarkan pada tiga prinsip utama: kesederhanaan, kualiti dan kesucian. Ia melibatkan kesederhanaan reka bentuk, kualiti bahan dan kemurnian tujuan produk. Ini disimpan asas tetapi juga memberi kepentingan pada kaca dan cahaya dalam ukuran yang sama. Oleh kerana itu, Jal dapat digunakan dalam berbagai cara, format dan konteks.

Robot Bantuan

Spoutnic

Robot Bantuan Spoutnic adalah robot sokongan yang direka untuk mendidik ayam untuk berbaring di kotak sarang mereka. Ayam betina bangkit mendekat dan kembali ke sarang. Biasanya, penternak harus mengelilingi semua bangunannya setiap jam atau bahkan setengah jam di puncak peletakan, untuk mengelakkan ayam betina bertelur di tanah. Robot Spoutnic berautonomi kecil dengan mudah melintasi rantai bekalan dan dapat beredar di semua bangunan. Baterinya tahan pada siang hari dan dicas semula dalam satu malam. Ini membebaskan peternak dari tugas yang membosankan dan panjang, memungkinkan hasil yang lebih baik dan membatasi jumlah telur yang tidak berfungsi.

Gitar Pelbagai Fungsi

Black Hole

Gitar Pelbagai Fungsi Lubang hitam adalah gitar pelbagai fungsi berdasarkan gaya muzik hard rock dan metal. Bentuk badan memberikan rasa selesa kepada pemain gitar. Ia dilengkapi dengan paparan kristal cecair di papan fret untuk menghasilkan kesan visual dan program pembelajaran. Tanda-tanda braille di belakang leher gitar, dapat membantu orang yang buta atau mempunyai penglihatan yang rendah untuk bermain gitar.

Dapur Gas Mudah Alih

Herbet

Dapur Gas Mudah Alih Herbet Merupakan dapur gas mudah alih, Teknologi ini membolehkan keadaan luar yang optimum dan merangkumi semua keperluan memasak standard. Kompor terdiri daripada komponen baja potong laser dan mempunyai mekanisme terbuka dan tutup yang dapat dikunci dalam kedudukan terbuka untuk mengelakkan kerosakan semasa digunakan. Mekanisme terbuka dan tutupnya memungkinkan untuk membawa, mengendalikan dan menyimpan dengan mudah.

Papan Sisi

Arca

Papan Sisi Arca adalah monolit yang terperangkap dalam jaring, dada yang terapung bersama dengan isinya. Bekas mdf yang dipernis, dilampirkan dalam jaring ideal yang diperbuat daripada kayu oak padat, dilengkapi dengan tiga laci pengekstrakan total yang dapat disusun mengikut pelbagai keperluan. Jaring oak padat yang kaku telah dimodelkan untuk menampung plat kaca termoform, untuk memperoleh bentuk organik yang mensimulasikan cermin air. Keseluruhan almari terletak pada sokongan metakrilat lutsinar untuk menekankan apungan ideal.

Bekas

Goccia

Bekas Goccia adalah bekas yang menghiasi kediaman dengan bentuk lembut dan cahaya putih yang hangat. Ini adalah tempat perapian moden, tempat pertemuan untuk bersenang-senang dengan rakan-rakan di taman atau meja kopi untuk membaca buku di ruang tamu. Ini adalah satu set bekas seramik yang sesuai untuk menampung selimut musim sejuk yang hangat, serta buah-buahan bermusim atau botol minuman musim panas segar yang direndam dalam ais. Bekas tergantung dari siling dengan tali dan boleh diletakkan pada ketinggian yang dikehendaki. Mereka tersedia dalam 3 saiz, yang terbesar dapat dilengkapkan dengan permukaan kayu oak yang padat.