Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah Kediaman

Brooklyn Luxury

Rumah Kediaman Diilhamkan oleh semangat pelanggan untuk kediaman bersejarah yang kaya, projek ini mewakili penyesuaian fungsionalisme dan tradisi dengan maksud masa kini. Oleh itu, gaya klasik dipilih, disesuaikan dan digayakan dengan reka bentuk kontemporari dan teknologi moden, bahan-bahan baru yang berkualiti telah menyumbang kepada penciptaan projek ini - permata sejati New York Architecture. Perbelanjaan yang dijangkakan akan melebihi 5 juta dolar Amerika, akan menawarkan premis untuk mewujudkan dalaman yang bergaya dan mewah, tetapi juga berfungsi dan selesa.

Perabot Pintar

Fluid Cube and Snake

Perabot Pintar Hello Wood mencipta barisan perabot luaran dengan fungsi pintar untuk ruang komuniti. Merangka semula genre perabot awam, mereka merancang pemasangan yang menarik dan berfungsi secara visual, dilengkapi sistem pencahayaan dan outlet USB, yang memerlukan penyatuan panel solar dan bateri. Ular adalah struktur modular; elemennya berubah-ubah agar sesuai dengan laman web yang diberikan. Fluid Cube adalah unit tetap dengan bahagian atas kaca yang menampilkan sel suria. Studio percaya bahawa tujuan reka bentuk adalah mengubah artikel penggunaan sehari-hari menjadi objek yang disukai.

Meja Makan

Augusta

Meja Makan Augusta menafsirkan semula meja makan klasik. Mewakili generasi sebelum kita, reka bentuknya nampaknya tumbuh dari akar yang tidak kelihatan. Kaki meja berorientasi pada inti umum ini, meraih untuk mengangkat meja yang sesuai dengan buku. Kayu kenari Eropah padat dipilih kerana makna kebijaksanaan dan pertumbuhannya. Kayu yang biasanya dibuang oleh pembuat perabot digunakan untuk menghadapi cabarannya. Simpulan, celah, angin bergetar dan pusaran unik menceritakan kisah kehidupan pokok itu. Keunikan kayu memungkinkan kisah ini hidup dalam sekeping perabot pusaka keluarga.

Pembungkusan Kosmetik

Clive

Pembungkusan Kosmetik Konsep pembungkusan kosmetik Clive dilahirkan berbeza. Jonathan tidak hanya mahu mencipta jenama kosmetik lain dengan produk biasa. Bertekad untuk meneroka lebih banyak kepekaan dan sedikit lebih banyak daripada yang dia percayai dalam hal penjagaan diri, dia menangani satu tujuan utama. Keseimbangan antara badan dan fikiran. Dengan reka bentuk yang diilhamkan oleh Hawaii, gabungan daun tropika, nada laut, dan pengalaman sentuhan paket memberikan sensasi relaksasi dan ketenangan. Gabungan ini memungkinkan untuk membawa pengalaman tempat itu ke reka bentuk.

Pejabat

Studio Atelier11

Pejabat Bangunan itu didasarkan pada "segitiga" dengan gambaran visual terkuat dari bentuk geometri asal. Sekiranya anda melihat ke bawah dari tempat tinggi, anda dapat melihat sejumlah lima segitiga berbeza. Kombinasi segitiga dengan ukuran yang berbeza bermaksud bahawa "manusia" dan "alam" berperanan sebagai tempat di mana mereka bertemu.

Buku Konsep Dan Poster

PLANTS TRADE

Buku Konsep Dan Poster PERDAGANGAN TANAMAN adalah rangkaian bentuk spesimen botani yang inovatif dan artistik, yang dikembangkan untuk membangun hubungan yang lebih baik antara manusia dan alam daripada bahan pendidikan. Buku Konsep Perdagangan Tumbuhan disediakan untuk membantu anda memahami produk kreatif ini. Buku ini, yang direka dengan ukuran yang hampir sama dengan produk, tidak hanya menampilkan gambar alam tetapi grafik unik yang diilhami oleh kebijaksanaan alam. Lebih menarik lagi, grafiknya dicetak dengan teliti oleh surat huruf sehingga setiap gambar berbeza warna atau teksturnya, sama seperti tanaman semula jadi.