Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Handgripper Dumbbell

Dbgripper

Handgripper Dumbbell Ini ialah alat kecergasan tahan yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Salutan sentuhan lembut pada permukaan, memberikan rasa seperti sutera. Diperbuat daripada 100 % silikon boleh dikitar semula dengan formula bahan khas yang menghasilkan 6 tahap kekerasan yang berbeza, dengan saiz dan berat yang berbeza, menyediakan latihan daya cengkaman pilihan. Penggenggam tangan juga boleh dimuatkan pada takuk bulat di kedua-dua belah bar dumbbell menambah berat padanya untuk latihan otot lengan sehingga 60 jenis kombinasi kekuatan yang berbeza. Warna yang menarik perhatian dari terang ke gelap, menunjukkan kekuatan dan berat dari ringan ke berat.

Pasu

Canyon

Pasu Pasu bunga buatan tangan itu dihasilkan oleh 400 keping logam kepingan pemotongan laser ketepatan dengan ketebalan yang berbeza, menyusun lapisan demi lapisan, dan kepingan demi kepingan yang dikimpal, menunjukkan arca artistik pasu bunga, dipersembahkan dalam corak terperinci ngarai. Lapisan logam susun menunjukkan tekstur bahagian ngarai, juga meningkatkan senario dengan ambien yang berbeza, mewujudkan kesan tekstur semula jadi yang berubah-ubah secara tidak teratur.

Kerusi

Stool Glavy Roda

Kerusi Stool Glavy Roda merangkumi kualiti yang ada pada Ketua Keluarga: integriti, organisasi dan disiplin diri. Sudut tepat, bulatan dan bentuk segi empat tepat digabungkan dengan elemen hiasan menyokong hubungan masa lalu dan masa kini, menjadikan kerusi sebagai objek abadi. Kerusi itu diperbuat daripada kayu dengan penggunaan salutan mesra alam dan boleh dicat dalam sebarang warna yang dikehendaki. Najis Glavy Roda secara semula jadi akan sesuai dengan mana-mana bahagian dalam pejabat, hotel atau rumah persendirian.

Anugerah

Nagrada

Anugerah Reka bentuk ini direalisasikan untuk menyumbang kepada normalisasi kehidupan semasa pengasingan diri, dan untuk mencipta anugerah khas untuk pemenang kejohanan dalam talian. Reka bentuk anugerah itu mewakili transformasi Pawn menjadi Ratu, sebagai pengiktirafan terhadap kemajuan pemain dalam catur. Anugerah itu terdiri daripada dua figura leper, Ratu dan Pajak, yang disisipkan antara satu sama lain kerana slot sempit membentuk satu cawan. Reka bentuk anugerah ini tahan lama terima kasih kepada keluli tahan karat dan mudah untuk diangkut kepada pemenang melalui pos.

Kilang

Shamim Polymer

Kilang Kilang itu perlu mengekalkan tiga program termasuk kemudahan pengeluaran dan makmal dan pejabat. Kekurangan program fungsi yang ditakrifkan dalam jenis projek ini adalah punca kualiti spatial mereka yang tidak menyenangkan. Projek ini berusaha untuk menyelesaikan masalah ini dengan menggunakan elemen edaran untuk membahagikan program yang tidak berkaitan. Reka bentuk bangunan berkisar pada dua ruang kosong. Ruang kosong ini mewujudkan peluang untuk memisahkan ruang yang tidak berkaitan secara fungsional. Pada masa yang sama bertindak sebagai halaman tengah di mana setiap bahagian bangunan bersambung antara satu sama lain.

Reka Bentuk Dalaman

Corner Paradise

Reka Bentuk Dalaman Memandangkan tapak ini terletak di tanah sudut di bandar yang padat lalu lintas, bagaimanakah ia boleh mencari ketenangan di kawasan kejiranan yang bising sambil mengekalkan faedah lantai, kepraktisan ruang dan estetika seni bina? Soalan ini telah menjadikan reka bentuk agak mencabar pada mulanya. Untuk meningkatkan sebahagian besar privasi kediaman sambil mengekalkan keadaan pencahayaan, pengudaraan dan kedalaman medan yang baik, pereka bentuk membuat cadangan berani, membina landskap dalaman. Iaitu, untuk membina bangunan kubik tiga tingkat dan memindahkan halaman depan dan belakang ke atrium , untuk mencipta kehijauan dan landskap air.