Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Moped

Cerberus

Moped Kemajuan ketara dalam reka bentuk enjin diingini untuk kenderaan masa hadapan. Namun, dua masalah berterusan: pembakaran yang cekap dan kemesraan pengguna. Ini termasuk pertimbangan getaran, pengendalian kenderaan, ketersediaan bahan api, purata kelajuan omboh, daya tahan, pelinciran enjin, tork aci engkol dan kesederhanaan dan kebolehpercayaan sistem. Pendedahan ini menerangkan enjin 4 lejang inovatif yang memberikan kebolehpercayaan, kecekapan dan pelepasan rendah secara serentak dalam satu reka bentuk.

Mainan Kayu

Cubecor

Mainan Kayu Cubecor ialah mainan ringkas tetapi rumit yang mencabar daya pemikiran dan kreativiti kanak-kanak serta membiasakan mereka dengan warna dan kelengkapan ringkas, pelengkap dan berfungsi. Dengan melampirkan kiub kecil antara satu sama lain, set akan lengkap. Pelbagai sambungan mudah termasuk magnet, Velcro dan pin digunakan dalam bahagian. Mencari sambungan dan menyambungkannya antara satu sama lain, melengkapkan kubus. Juga mengukuhkan pemahaman tiga dimensi mereka dengan memujuk kanak-kanak untuk melengkapkan volum yang mudah dan biasa.

Tudung Lampu

Bellda

Tudung Lampu Tudung lampu gantung yang mudah dipasang yang hanya muat pada mana-mana mentol tanpa memerlukan sebarang alat atau kepakaran elektrik. Reka bentuk produk membolehkan pengguna hanya memakainya dan menanggalkannya tanpa banyak usaha untuk mencipta sumber pencahayaan yang menarik secara visual dalam bajet atau penginapan sementara. Memandangkan fungsi produk ini adalah penyemat dalam bentuknya, kos pengeluaran adalah serupa dengan pasu bunga plastik biasa. Kemungkinan pemperibadian mengikut citarasa pengguna dengan melukis atau menambah sebarang elemen hiasan mencipta watak yang unik.

Bahan Pemasaran Acara

Artificial Intelligence In Design

Bahan Pemasaran Acara Reka bentuk grafik memberikan gambaran visual tentang bagaimana kecerdasan buatan boleh menjadi sekutu untuk pereka dalam masa terdekat. Ia memberikan pandangan tentang cara AI boleh membantu dalam memperibadikan pengalaman untuk pengguna, dan cara kreativiti berada dalam bidang seni, sains, kejuruteraan dan reka bentuk. Persidangan Kecerdasan Buatan Dalam Reka Bentuk Grafik ialah acara 3 hari di San Francisco, CA pada bulan November. Setiap hari ada bengkel reka bentuk, ceramah daripada penceramah yang berbeza.

Komunikasi Visual

Finding Your Focus

Komunikasi Visual Pereka bentuk bertujuan untuk memaparkan konsep visual yang menunjukkan sistem konsep dan tipografi. Oleh itu komposisi terdiri daripada perbendaharaan kata tertentu, ukuran yang tepat, dan spesifikasi pusat yang telah diambil kira oleh pereka bentuk. Selain itu, pereka bentuk telah menyasarkan untuk mewujudkan hierarki Tipografi yang jelas untuk mewujudkan dan menggerakkan susunan penonton menerima maklumat daripada reka bentuk.

Kapal Layar

Atlantico

Kapal Layar Atlantico 77 meter adalah kapal layar keseronokan dengan kawasan luar yang luas dan ruang dalaman yang luas, yang membolehkan tetamu menikmati pemandangan laut dan berhubung dengannya. Matlamat reka bentuk adalah untuk mencipta kapal layar moden dengan keanggunan abadi. Tumpuan khusus adalah pada perkadaran untuk mengekalkan profil rendah. Kapal layar ini mempunyai enam dek dengan kemudahan dan perkhidmatan sebagai helipad, garaj lembut dengan bot laju dan jetski. Enam kabin suite menempatkan dua belas tetamu, manakala pemiliknya mempunyai geladak dengan ruang istirahat di luar dan jakuzi. Terdapat kolam luar dan dalaman sepanjang 7 meter. Kapal layar itu mempunyai pendorong hibrid.