Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penjenamaan

1869 Principe Real

Penjenamaan 1869 Principe Real ialah penginapan dan sarapan yang terletak di tempat paling bergaya di Lisbon - Principe Real. Madonna baru sahaja membeli sebuah rumah di kawasan kejiranan ini. B&B ini terletak di sebuah istana lama tahun 1869, mengekalkan daya tarikan lama yang bercampur dengan dalaman kontemporari, memberikannya rupa dan nuansa yang mewah. Penjenamaan ini diperlukan untuk memasukkan nilai-nilai ini ke dalam logo dan aplikasi jenama untuk menggambarkan falsafah tempat penginapan yang unik ini. Ini menghasilkan logo yang menggabungkan fon klasik, mengingatkan nombor pintu lama, dengan tipografi moden dan perincian ikon tempat tidur bergaya di L of Real.

Kediaman

Panorama Villa

Kediaman Selain struktur desa Mani yang khas, konsep ini disusun sebagai rangkaian serpihan batu individu yang berputar di sekitar atrium, pintu masuk dan ruang tamu. Jumlah kediaman yang kasar membuka dialog dengan persekitaran semula jadi, sementara irama bukaannya memastikan privasi atau mengundang pemandangan panorama cakrawala, membina pengalaman langsung dari narasi berturut-turut dan beragam. Villa ini terletak di Navarino Residences, kumpulan vila mewah untuk pemilikan peribadi di tengah-tengah resort Navarino Dunes.

Reka Bentuk Pembungkusan Bir Bavarian

AEcht Nuernberger Kellerbier

Reka Bentuk Pembungkusan Bir Bavarian Pada abad pertengahan, kilang bir tempatan membiarkan bir mereka bertambah di bilik bawah tanah yang berusia lebih dari 600 tahun di bawah istana Nuremberg. Untuk menghormati sejarah ini, pembungkusan "AEcht Nuernberger Kellerbier" mengambil masa yang asli. Label bir menunjukkan gambar tangan istana yang duduk di atas batu dan tong kayu di bilik bawah tanah, dibingkai oleh fon jenis gaya vintaj. Label pengedap dengan tanda dagang syarikat "St. Mauritius" dan gabus mahkota berwarna tembaga menyampaikan keahlian dan kepercayaan.

Pusat Penjualan

Xi’an Legend Chanba Willow Shores

Pusat Penjualan Reka bentuk menggabungkan penduduk timur laut dengan kelembutan dan rahmat Selatan untuk membiarkan kehidupan penuh inklusif. Reka bentuk pintar dan susun atur yang ringkas memperluas seni bina dalaman. Pereka menggunakan kemahiran reka bentuk yang sederhana dan antarabangsa dengan elemen tulen dan bahan biasa, yang menjadikan ruang itu semula jadi, santai dan unik. Reka bentuknya adalah pusat penjualan dengan ukuran 600 meter persegi, ini bertujuan untuk merancang pusat penjualan panggilan oriental moden, membuat hati penduduk tenang dan membuang suara di luar. Tetap perlahan dan nikmati keindahan hidup.

Pusat Penjualan

Yango Poly Kuliang Hill

Pusat Penjualan Reka bentuk ini bertujuan untuk meneroka bagaimana membawa pengalaman gembira dalam kehidupan yang indah di pinggir bandar, yang mendorong orang mengejar kehidupan yang baik dan memimpin orang-orang untuk bergerak menuju tempat tinggal puitis yang oriental. Pereka menggunakan kemahiran reka bentuk moden dan sederhana dengan bahan semula jadi dan biasa. Berfokus pada semangat dan mengabaikan bentuknya, reka bentuknya menggabungkan elemen budaya lanskap Zen dan teh, perasaan cinta nelayan, payung kertas minyak. Melalui pengendalian perincian, ia menyeimbangkan fungsi dan estetika dan menjadikan hidup itu artistik.

Vila

Tranquil Dwelling

Vila Reka bentuk menggunakan teknik reka bentuk keseimbangan formal sebagai aix untuk menyampaikan konsepsi seni oriental. Ini menerapkan unsur buluh, anggrek, bunga plum dan lanskap. Skrin sederhana dibentuk dengan pemanjangan bentuk buluh melalui pemotongan bentuk konkrit dan berhenti di tempat yang sepatutnya berhenti. Susun atur ruang tamu dan ruang makan dari atas dan bawah menentukan had ruang dan merangkumi ruang prospek oriental yang jarang dan tambal sulam. Mengenai tema hidup sederhana dan perjalanan ringan, Garis bergerak jelas, ini adalah percubaan baru untuk persekitaran tempat tinggal orang.