Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bilik Persalinan

Sopron Basket

Bilik Persalinan Sopron Basket adalah pasukan bola keranjang wanita profesional yang berpusat di Sopron, Hungary. Oleh kerana mereka adalah salah satu pasukan Hungary yang paling berjaya dengan 12 piala kejuaraan kebangsaan dan meraih tempat kedua di Euroleague, pihak pengurusan kelab memutuskan untuk melabur di kompleks bilik persalinan baru untuk memiliki kemudahan yang cukup berprestij untuk nama kelab, sesuai dengan keperluan pemain lebih baik, memotivasikan mereka dan meningkatkan perpaduan mereka.

E-Basikal Kayu

wooden ebike

E-Basikal Kayu Syarikat Berlin Aceteam mencipta e-basikal kayu pertama, tugasnya adalah membuatnya dengan cara yang mesra alam. Pencarian rakan kerjasama yang kompeten berjaya dengan Fakulti Sains dan Teknologi Kayu Universiti Eberswalde untuk Pembangunan Lestari. Idea Matthias Broda menjadi kenyataan, menggabungkan teknologi CNC dan pengetahuan bahan kayu, E-Bike kayu dilahirkan.

Pemasangan Desktop

Wood Storm

Pemasangan Desktop The Wood Storm adalah pemasangan desktop untuk keseronokan visual. Turbulensi aliran udara dibuat nyata oleh tirai kayu seperti yang ditingkatkan dengan lampu yang dilemparkan dari bawah untuk dunia tanpa graviti. Pemasangan berkelakuan seperti gelung dinamik yang tidak berkesudahan. Ini memandu garis pandang di sekitarnya untuk mencari titik awal atau akhir kerana penonton sebenarnya menari dengan ribut.

Pemasangan Interaktif

Falling Water

Pemasangan Interaktif Air Terjun adalah sekumpulan pemasangan interaktif yang membolehkan pengguna mengubah jalan larian di sekitar kubus atau kubus. Gabungan kubus dan aliran manik menunjukkan kontras objek statik dan aliran air dinamik. Aliran dapat ditarik untuk melihat manik-manik berjalan atau diletakkan di atas meja sebagai pemandangan air beku. Manik-manik juga dianggap sebagai keinginan orang membuat setiap hari. Keinginan mesti dirantai dan berjalan selamanya seperti air terjun.

Pemasangan Bingkai

Missing Julie

Pemasangan Bingkai Reka bentuk ini menunjukkan pemasangan bingkai dan antara muka di dalam dan di luar rumah, atau lampu dan bayang-bayang. Ia menyampaikan ekspresi sementara orang melihat ke luar bingkai untuk menunggu seseorang kembali. Pelbagai jenis dan ukuran sfera kaca digunakan sebagai simbol keinginan dan air mata untuk menunjukkan emosi yang mungkin disembunyikan di dalamnya. Rangka dan kotak keluli menentukan batas emosi. Emosi yang diberikan oleh seseorang boleh berbeza dengan cara yang dirasakan seperti gambar dalam bidang yang terbalik.

Set Teh

Vapor Breeze

Set Teh Periuk teh adalah kotak yang menyimpan sejenis esensi yang menunggu untuk dibebaskan. Dengan melihat pembukaan, anda dapat menemui struktur saluran dinamik yang berada di antara wap. Strukturnya juga dipantulkan pada kulit di luar. Seluruh badan menggambarkan intipati yang disejat agar orang dapat membayangkan dan menikmati setiap hari.