Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Penguraian Sampah Yang Boleh Dikitar Semula

Spider Bin

Sistem Penguraian Sampah Yang Boleh Dikitar Semula Spider bin adalah penyelesaian universal dan ekonomi untuk menyusun bahan yang boleh dikitar semula. Sekumpulan tong pop timbul dibuat untuk rumah, pejabat atau di luar rumah. Satu item mempunyai dua bahagian asas: bingkai dan beg. Ia mudah dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, mudah untuk diangkut dan disimpan, kerana boleh rata apabila tidak digunakan. Pembeli memesan spider bin secara dalam talian di mana mereka boleh memilih saiz, bilangan Spider Bins dan jenis beg mengikut keperluan mereka.

Gulungan Kayu Manis Dengan Madu

Heaven Drop

Gulungan Kayu Manis Dengan Madu Heaven Drop adalah gulungan kayu manis yang diisi dengan madu tulen yang digunakan bersama teh. Ideanya adalah untuk menggabungkan dua makanan yang digunakan secara berasingan dan membuat produk baru. Para pereka terinspirasi oleh struktur gulungan kayu manis, mereka menggunakan bentuk penggulungnya sebagai wadah untuk madu dan untuk membungkus gulungan kayu manis mereka menggunakan lilin lebah untuk mengasingkan dan mengemas gulungan kayu manis. Ia mempunyai tokoh-tokoh Mesir yang digambarkan di permukaannya dan itu kerana orang Mesir adalah orang pertama yang menyedari pentingnya kayu manis dan menggunakan madu sebagai harta karun! Produk ini boleh menjadi simbol syurga dalam cawan teh anda.

Makanan

Drink Beauty

Makanan Minuman Kecantikan adalah seperti permata yang indah yang boleh anda minum! Kami membuat gabungan dua objek yang digunakan secara berasingan dengan teh: gula-gula batu dan irisan lemon. Reka bentuk ini boleh dimakan sepenuhnya. Dengan menambahkan kepingan lemon ke struktur gula-gula batu, rasanya menjadi lebih baik dan nilai makanannya meningkat kerana vitamin lemon. Pereka hanya mengganti tongkat yang dipegang kristal gula-gula batu dengan sepotong lemon kering. Drink Beauty adalah contoh lengkap dunia moden yang menyatukan keindahan dan kecekapan.

Minuman

Firefly

Minuman Reka bentuk ini adalah koktel baru dengan Chia, idea utama adalah merancang koktel yang mempunyai beberapa fasa rasa. Reka bentuk ini juga dilengkapi dengan warna yang berbeza yang dapat dilihat di bawah cahaya hitam yang menjadikannya sesuai untuk pesta dan kelab. Chia dapat menyerap dan menyimpan apa-apa rasa dan warna sehingga ketika seseorang membuat koktail dengan Firefly dapat merasakan rasa yang berbeda langkah demi langkah. Nilai pemakanan produk ini lebih tinggi dibandingkan dengan koktel lain dan itu semua kerana nilai pemakanan dan kalori rendah Chia . Reka bentuk ini adalah bab baru dalam sejarah minuman dan koktel.

Acuan Ais

Icy Galaxy

Acuan Ais Alam selalu menjadi salah satu sumber inspirasi terpenting bagi pereka. Idea itu muncul di fikiran para pereka dengan melihat ruang dan gambar Milk Way Galaxy. Aspek yang paling penting dalam reka bentuk ini adalah membuat bentuk yang unik. Banyak reka bentuk yang berada di pasaran memfokuskan pada pembuatan ais yang paling jernih tetapi dalam reka bentuk yang dipersembahkan ini, para pereka sengaja memusatkan perhatian pada bentuk-bentuk yang dibuat oleh mineral sementara air berubah menjadi ais, agar lebih jelas para pereka mengubah cacat semula jadi menjadi kesan yang indah. Reka bentuk ini menghasilkan bentuk sfera lingkaran.

Penapis Rokok

X alarm

Penapis Rokok Penggera X, adalah penggera bagi perokok untuk membuat mereka menyedari apa yang mereka lakukan terhadap diri mereka sendiri semasa mereka melakukannya. Reka bentuk ini adalah penapis rokok generasi baru. Reka bentuk ini boleh menjadi pengganti yang baik untuk iklan yang mahal daripada merokok dan ia lebih mempengaruhi minda perokok daripada iklan negatif yang lain. Ia mempunyai struktur yang sangat sederhana, penapis dicap dengan dakwat tidak kelihatan yang menutupi kawasan negatif lakaran dan dengan setiap puff, lakaran akan kelihatan lebih jelas sehingga setiap puff anda akan melihat jantung anda semakin gelap dan anda tahu apa yang berlaku kepada anda.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.