Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sosial Dan Riadah

Baoan - Guancheng Family Fit Bar

Sosial Dan Riadah Garisan mendatar dan menegak saling bersilang untuk membentuk grid. Setiap grid adalah platform komunikasi, yang juga merupakan sumber konsep reka bentuk bar wiski. Dari segi penjimatan tenaga dan perlindungan alam sekitar, pereka menggunakan lampu penjimatan tenaga LED di seluruh bar. Untuk menjaga kualiti udara di bar, desainnya menggunakan tingkap dari utara ke selatan, yang dapat memastikan perjalanan udara semula jadi.

Ruang Pameran

City Heart

Ruang Pameran Dari seni bina bandar hingga indeks untuk memahami dan menimbang keseimbangan reka bentuk, ekspresi kota itu padat di ruang tiga sudut, melalui pembinaan dan pembangunan bandar untuk mempromosikan perusahaan, perspektif bandar dan masyarakat tentang perubahan bandar dan ciri bandar dan bandar iklim melipat sebagai pertukaran untuk menyatakan pemahaman pereka tentang bandar, melihat masa lalu bandar lebih banyak untuk melihat masa depannya.

Lampu Meja

Oplamp

Lampu Meja Oplamp terdiri daripada badan seramik dan asas kayu padat di mana sumber cahaya dipimpin diletakkan. Berkat bentuknya, yang diperoleh melalui gabungan tiga kerucut, badan Oplamp dapat diputar ke tiga posisi khas yang menghasilkan berbagai jenis cahaya: lampu meja tinggi dengan cahaya ambien, lampu meja rendah dengan cahaya ambien, atau dua lampu ambien. Setiap konfigurasi kon lampu membolehkan sekurang-kurangnya satu pancaran cahaya berinteraksi secara semula jadi dengan tetapan seni bina di sekitarnya. Oplamp direka dan dibuat sepenuhnya buatan tangan di Itali.

Lampu Meja Boleh Laras

Poise

Lampu Meja Boleh Laras Penampilan akrobatik Poise, lampu meja yang direka oleh Robert Dabi dari Unform. Kajian beralih antara statik dan dinamik dan postur besar atau kecil. Bergantung pada bahagian antara cincin yang diterangi dan lengan yang memegangnya, garis bersilang atau tangen ke bulatan berlaku. Apabila diletakkan di rak yang lebih tinggi, cincin boleh menggantung rak; atau dengan memiringkan cincin, ia dapat menyentuh dinding sekitarnya. Tujuan penyesuaian ini adalah untuk menjadikan pemiliknya terlibat secara kreatif dan bermain dengan sumber cahaya sebanding dengan objek lain di sekitarnya.

Poster Pameran

Optics and Chromatics

Poster Pameran Tajuk Optik dan Kromatik merujuk kepada perbahasan antara Goethe dan Newton mengenai sifat warna. Perbahasan ini diwakili oleh pertembungan dua komposisi bentuk huruf: satu dikira, geometri, dengan kontur tajam, yang lain bergantung pada permainan bayangan berwarna-warni. Pada tahun 2014 reka bentuk ini berfungsi sebagai penutup untuk Pantone Plus Artist Covers.

Cincin

Gabo

Cincin Cincin Gabo dirancang untuk mendorong orang untuk melihat kembali kehidupan yang suka bermain yang biasanya hilang ketika dewasa tiba. Pereka itu terinspirasi oleh kenangan memerhatikan anaknya bermain dengan kiub sihirnya yang berwarna-warni. Pengguna boleh bermain dengan gelang dengan memutar dua modul bebas. Dengan melakukan ini, set warna batu permata atau kedudukan modul dapat dipadankan atau tidak sepadan. Selain aspek suka bermain, pengguna mempunyai pilihan untuk memakai cincin yang berbeza setiap hari.