Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penapis Rokok

X alarm

Penapis Rokok Penggera X, adalah penggera bagi perokok untuk membuat mereka menyedari apa yang mereka lakukan terhadap diri mereka sendiri semasa mereka melakukannya. Reka bentuk ini adalah penapis rokok generasi baru. Reka bentuk ini boleh menjadi pengganti yang baik untuk iklan yang mahal daripada merokok dan ia lebih mempengaruhi minda perokok daripada iklan negatif yang lain. Ia mempunyai struktur yang sangat sederhana, penapis dicap dengan dakwat tidak kelihatan yang menutupi kawasan negatif lakaran dan dengan setiap puff, lakaran akan kelihatan lebih jelas sehingga setiap puff anda akan melihat jantung anda semakin gelap dan anda tahu apa yang berlaku kepada anda.

Parkir Basikal Transformasional

Smartstreets-Cycleparkâ„¢

Parkir Basikal Transformasional Smartstreets-Cyclepark adalah kemudahan meletak basikal yang serba boleh untuk dua basikal yang sesuai dalam beberapa minit untuk membolehkan peningkatan kemudahan tempat letak basikal di kawasan bandar dengan pantas tanpa menambahkan kekacauan di jalanan. Peralatan ini membantu mengurangkan kecurian basikal dan boleh dipasang di jalan yang paling sempit sekalipun, melepaskan nilai baru dari infrastruktur yang ada. Diperbuat daripada keluli tahan karat peralatannya boleh dipadankan dengan warna RAL dan berjenama untuk Pihak Berkuasa Tempatan atau penaja. Ia juga dapat digunakan untuk membantu mengenal pasti laluan Kitaran. Ia dapat dikonfigurasi ulang agar sesuai dengan ukuran atau gaya lajur apa pun.

Pembungkusan Magnesium

Kailani

Pembungkusan Magnesium Karya-karya Arome Agency pada identiti grafik dan garis seni untuk pembungkusan Kailani didasarkan pada reka bentuk yang minimum dan bersih. Minimalis ini sesuai dengan produk yang hanya mempunyai satu ramuan, magnesium. Tipografi yang dipilih adalah kuat dan ditaip. Ini mencirikan kekuatan magnesium mineral dan kekuatan produk, yang mengembalikan daya hidup dan tenaga kepada pengguna.

Sebotol Wain

Gabriel Meffre

Sebotol Wain Aroma mencipta identiti grafik untuk mangkuk pemungut Gabriel Meffre yang meraikan 80 tahun. Kami mengusahakan reka bentuk khas 30-an pada masa itu, yang dilambangkan secara grafik oleh seorang wanita dengan segelas wain. Plat warna yang digunakan diberi aksen dengan stamp embossing dan foil panas untuk menonjolkan sisi pengumpul koleksi.

Pembungkusan Makanan

Chips BCBG

Pembungkusan Makanan Cabaran untuk merealisasikan pembungkusan cip jenama BCBG terdiri daripada melaksanakan satu siri pembungkusan yang mencukupi dengan banyaknya tanda. Pembungkusannya mestilah minimalis dan moden, sambil mempunyai sentuhan kerajinan tradisional dan sisi yang menyenangkan dan simpatik yang membawa watak-watak yang digambar dengan pena. Minuman beralkohol adalah momen menarik yang mesti dirasakan pada pembungkusan.

Tangga

U Step

Tangga Tangga U Step dibentuk dengan mengaitkan dua kepingan profil kotak berbentuk U yang mempunyai dimensi yang berbeza. Dengan cara ini, tangga menjadi mandiri dengan syarat dimensi tidak melebihi ambang. Penyediaan potongan-potongan ini terlebih dahulu memberikan kemudahan pemasangan. Pembungkusan dan pengangkutan kepingan lurus ini juga sangat mudah.