Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Pengenalan Untuk Pameran Perdagangan Jam Tangan

Salon de TE

Ruang Pengenalan Untuk Pameran Perdagangan Jam Tangan Reka bentuk ruang perkenalan seluas 1900m2 diperlukan, sebelum pengunjung meneroka 145 jenama jam tangan antarabangsa di Salon de TE. Untuk menangkap imaginasi pengunjung mengenai gaya hidup dan percintaan mewah, "Deluxe Train Journey" dikembangkan sebagai konsep utama. Untuk membuat dramatisasi, majlis resepsi diubah menjadi tema stesen siang hari yang disandingkan dengan pemandangan platform kereta api dewan dalaman dengan tingkap kereta api bersaiz hidup yang memancarkan visual bercerita. Terakhir, arena pelbagai fungsi dengan panggung terbuka untuk pelbagai pameran berjenama.

Tarikan Pelancongan

In love with the wind

Tarikan Pelancongan Castle In love with the wind adalah kediaman abad ke-20 yang terletak dalam lanskap seluas 10 ekar berhampiran desa Ravadinovo, sebuah kawasan di tengah-tengah gunung Strandza. Kunjungi dan nikmati koleksi terkenal di dunia, seni bina yang menakjubkan dan kisah keluarga yang memberi inspirasi. Bersantai di tengah-tengah taman yang indah, nikmati jalan-jalan hutan dan tepi tasik dan rasakan semangat dongeng.

Tarikan Pelancong

The Castle

Tarikan Pelancong The Castle adalah projek swasta yang dimulakan dua puluh tahun yang lalu pada tahun 1996 dari impian sejak kecil untuk membina Castle sendiri, sama seperti dalam kisah dongeng. Pereka juga merupakan arkitek, pembina dan pereka landskap. Idea utama projek ini adalah untuk mewujudkan tempat rekreasi keluarga, seperti tarikan pelancong.

Produk Pendidikan

Shine and Find

Produk Pendidikan Kelebihan yang paling penting dari produk ini adalah kemudahan pembelajaran dan Peningkatan ingatan. Dalam Shine and Find, setiap Buruj dibuat secara praktikal, dan cabaran ini berulang kali dipraktikkan. Ia menjadikan imej yang tahan lama dalam fikiran. Belajar dengan cara ini, praktikal dan belajar serta diulang, tidak membosankan dan menjadikan Ingatan yang lebih tahan lama dan menyeronokkan. Ia sangat beremosi, berinteraksi, sederhana, suci, minimum dan moden.

Hotel

Yu Zuo

Hotel Hotel ini terletak di dalam tembok Kuil Dai, di dasar Gunung Tai. Matlamat para pereka adalah untuk mengubah reka bentuk hotel untuk memberikan para tetamu tempat penginapan yang tenang dan selesa, dan pada masa yang sama, membolehkan para tetamu mengalami sejarah dan budaya unik kota ini. Dengan menggunakan bahan-bahan sederhana, nada ringan, pencahayaan lembut, dan karya seni yang dipilih dengan teliti, ruang itu menampilkan rasa sejarah dan kontemporari.

Simulator Untuk Pengendali Forklift

Forklift simulator

Simulator Untuk Pengendali Forklift Simulator untuk pengendali forklift dari Sheremetyevo-Cargo adalah mesin khas yang direka untuk latihan dan pemeriksaan kelayakan pemandu forklift. Ia mewakili kabin dengan sistem kawalan, tempat duduk dan layar panorama lipat. Bahan badan simulator utama adalah logam; terdapat juga unsur plastik dan lapisan ergonomik yang diperbuat daripada busa poliuretana yang tidak terpisahkan.