Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pameran

City Details

Pameran Pameran penyelesaian reka bentuk untuk elemen hardscape Detail Bandaraya diadakan dari 3 Oktober hingga 5 Oktober 2019 di Moscow. Konsep lanjutan elemen hardscape, taman sukan dan permainan, penyelesaian pencahayaan dan objek seni bandar yang berfungsi dipersembahkan di kawasan seluas 15 000 meter persegi. Penyelesaian yang inovatif digunakan untuk mengatur kawasan pameran, di mana malah terdapat barisan pameran, malah dibina model miniatur bandar dengan semua komponen tertentu, seperti: alun-alun kota, jalan-jalan, taman umum.

Rumah Kediaman

Brooklyn Luxury

Rumah Kediaman Diilhamkan oleh semangat pelanggan untuk kediaman bersejarah yang kaya, projek ini mewakili penyesuaian fungsionalisme dan tradisi dengan maksud masa kini. Oleh itu, gaya klasik dipilih, disesuaikan dan digayakan dengan reka bentuk kontemporari dan teknologi moden, bahan-bahan baru yang berkualiti telah menyumbang kepada penciptaan projek ini - permata sejati New York Architecture. Perbelanjaan yang dijangkakan akan melebihi 5 juta dolar Amerika, akan menawarkan premis untuk mewujudkan dalaman yang bergaya dan mewah, tetapi juga berfungsi dan selesa.

Corak Penggunaan Baru

Descry Taiwan Exhibition

Corak Penggunaan Baru Pameran, di Mountain Alishan, sebuah tarikan pelancongan terkenal di Taiwan, menggabungkan seni dengan industri teh tradisional Taiwan. Kerjasama antara bahagian dalam pameran ini dapat membawa modul perniagaan baru. Pada setiap pakej, pelancong dapat melihat ungkapan yang berbeza yang menyampaikan tema yang sama, & amp; quot; Taiwan. & Amp; quot; Tenggelam dalam pemandangan indah Taiwan, pengunjung akan mempunyai pemahaman yang lebih mendalam mengenai budaya dan industri teh Taiwan.

Alat Pemadam Api Dan Tukul Pelarian

FZ

Alat Pemadam Api Dan Tukul Pelarian Peralatan keselamatan kenderaan adalah mustahak. Alat pemadam api dan tukul keselamatan, gabungan keduanya dapat meningkatkan kecekapan melarikan diri anggota ketika kemalangan kereta berlaku. Ruang kereta terhad, jadi peranti ini dirancang agar cukup kecil. Ia boleh diletakkan di mana sahaja dengan kereta persendirian. Alat pemadam api kenderaan tradisional digunakan sekali sahaja, dan reka bentuk ini dapat menggantikan pelapik dengan mudah. Cengkaman yang lebih selesa, senang digunakan oleh pengguna.

Pengaktifan Acara

The Jewel

Pengaktifan Acara Kotak Perhiasan 3D adalah ruang runcit interaktif yang mengundang orang ramai untuk menggunakan teknologi terkini dalam percetakan 3D dengan membuat barang kemas mereka sendiri. Kami dijemput untuk mengaktifkan ruang dan segera berfikir - bagaimana kotak perhiasan dapat lengkap tanpa permata yang dipesan lebih dahulu di dalamnya? Hasilnya adalah patung kontemporari yang menghasilkan prisma warna yang merangkumi keindahan cahaya, warna dan bayangan pantulan.

Robot Bergerak Autonomi

Pharmy

Robot Bergerak Autonomi Robot navigasi autonomi untuk logistik hospital. Ini adalah sistem perkhidmatan produk untuk melakukan penghantaran yang selamat dan selamat, mengurangkan peluang profesional kesihatan untuk terdedah kepada penyakit, menahan penyakit wabak antara kakitangan hospital dan pesakit (COVID-19 atau H1N1). Reka bentuknya membantu menangani penghantaran hospital dengan akses dan keselamatan yang mudah, menggunakan interaksi pengguna yang tidak rumit melalui teknologi yang mesra. Unit robot mempunyai keupayaan untuk bergerak secara autonomi ke persekitaran dalaman dan mempunyai aliran yang diselaraskan dengan unit yang serupa, dapat melakukan kerja sama pasukan robot.