Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Pembersihan Air Makmal

Purelab Chorus

Sistem Pembersihan Air Makmal Purelab Chorus adalah sistem pemurnian air modular pertama yang dirancang untuk memenuhi keperluan dan ruang makmal individu. Ia memberikan semua tahap air yang disucikan, memberikan penyelesaian yang disesuaikan, fleksibel dan disesuaikan. Elemen modular dapat diedarkan ke seluruh makmal atau saling terhubung dalam format menara yang unik, meminimumkan jejak sistem. Alat kawalan haptik menawarkan kadar aliran pengeluaran yang sangat terkawal, sementara cahaya cahaya menunjukkan status Chorus. Teknologi baru menjadikan Chorus sistem termaju yang tersedia, mengurangkan kesan persekitaran dan kos operasi.

Sistem Kawalan Kapal

GE’s New Bridge Suite

Sistem Kawalan Kapal Sistem kawalan kapal modular GE direka untuk memuatkan kapal besar dan ringan, memberikan kawalan intuitif dan maklum balas visual yang jelas. Teknologi penentuan kedudukan baru, sistem kawalan mesin dan alat pemantauan memungkinkan kapal dikendalikan dengan tepat di ruang terkurung sambil mengurangkan tekanan pada pengendali kerana kawalan manual yang kompleks digantikan dengan teknologi layar sentuh baru. Skrin yang boleh disesuaikan mengurangkan pantulan dan mengoptimumkan ergonomi. Semua konsol mempunyai pegangan pegangan bersepadu untuk digunakan di laut bergelora.

Rumah Wain

Crombe 3.0

Rumah Wain Matlamat konsep kedai wain Crombé adalah agar pelanggan mengalami cara membeli-belah yang sama sekali baru. Idea asasnya adalah bermula dari rupa dan nuansa gudang, yang kemudiannya kami menambahkan cahaya dan kehebatan. Walaupun anggur disajikan dalam bungkusan asalnya, garis bersih bingkai logam tetap memastikan keakraban dan perspektif. Setiap botol tergantung di bingkai dengan kemiripan yang sama yang akan disediakan oleh sommelier. Rak 12 m menempatkan sampanye dan loker. Setiap loker, pelanggan boleh menyimpan sehingga 30 botol dengan selamat.

Kalendar

calendar 2013 “Safari”

Kalendar Safari adalah kalendar haiwan kertas. Cukup tekan bahagiannya, lipat dan selamatkan untuk menyelesaikannya. Jadikan 2011 sebagai tahun pertemuan hidupan liar anda! Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Mall

Fluxion

Mall Inspirasi dari program ini berasal dari bukit semut yang mempunyai struktur yang unik. Walaupun struktur dalaman bukit semut sangat kompleks, bangunan ini dapat membangun kerajaan yang besar dan teratur. Ini menggambarkan struktur seni bina yang sangat rasional. Sementara itu, bahagian dalam lengkungan bukit semut yang anggun membangun istana yang mengagumkan yang nampaknya sangat indah. Oleh itu, pereka menggunakan kebijaksanaan semut sebagai rujukan untuk membina ruang seni dan bangunan yang baik serta bukit semut.