Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cincin

Touch

Cincin Dengan isyarat sederhana, tindakan sentuhan menyampaikan emosi yang kaya. Melalui cincin Sentuh, pereka bertujuan untuk menyampaikan perasaan hangat dan tanpa bentuk ini dengan logam sejuk dan padat. 2 lekuk digabungkan untuk membentuk cincin yang menunjukkan 2 orang berpegangan tangan. Cincin berubah aspeknya apabila posisinya diputar pada jari dan dilihat dari sudut yang berbeza. Apabila bahagian yang bersambung diposisikan di antara jari anda, cincin kelihatan sama ada kuning atau putih. Apabila bahagian yang bersambung diletakkan di jari, anda dapat menikmati warna kuning dan putih bersama-sama.

Cincin Struktur

Spatial

Cincin Struktur Reka bentuknya merangkumi struktur bingkai logam di mana druzy dipegang sedemikian rupa sehingga ada penekanan pada kedua batu dan juga struktur bingkai logam. Strukturnya cukup terbuka dan memastikan bahawa batu itu adalah bintang reka bentuknya. Bentuk druzy dan bola logam yang tidak teratur yang menyatukan struktur membawa sedikit kelembutan pada reka bentuk. Ia berani, kemas dan boleh dipakai.

Reka Bentuk Pakaian

Sidharth kumar

Reka Bentuk Pakaian NS GAIA adalah label pakaian wanita kontemporari yang berasal dari New Delhi yang kaya dengan reka bentuk dan teknik fabrik yang unik. Jenama ini merupakan penyokong utama pengeluaran yang penuh perhatian dan semua perkara seperti berbasikal dan mengitar semula. Kepentingan faktor ini tercermin dalam tiang penamaan, 'N' dan 'S' di NS GAIA yang bermaksud Alam dan Kelestarian. Pendekatan NS GAIA adalah "kurang lebih banyak". Label memainkan peranan aktif dalam pergerakan fesyen perlahan dengan memastikan kesan persekitaran minimum.

Anting-Anting

Van Gogh

Anting-Anting Anting-anting yang diilhamkan oleh Pokok Almond di Blossom yang dilukis oleh Van Gogh. Kelezatan dahan dihasilkan oleh rantai jenis Cartier yang halus, seperti ranting, bergoyang dengan angin. Pelbagai warna batu permata yang berbeza, dari hampir putih hingga merah jambu yang lebih sengit, mewakili warna bunga. Sekumpulan bunga mekar dilambangkan dengan batu potong yang berbeza. Dibuat dengan emas 18k, berlian merah jambu, morganit, safir merah jambu dan turmalin merah jambu. Kemasan yang digilap dan bertekstur. Sangat ringan dan sesuai. Ini adalah kedatangan musim bunga dalam bentuk permata.

Beg Tangan

Qwerty Elemental

Beg Tangan Sama seperti evolusi reka bentuk mesin taip menunjukkan transformasi dari bentuk visual yang sangat kompleks ke bentuk geometri sederhana yang kemas, Qwerty-elemental adalah perwujudan kekuatan, simetri, dan kesederhanaan. Bahagian keluli konstruktif yang dibuat oleh pelbagai tukang adalah ciri visual khas produk, yang memberikan beg itu sebagai seni bina. Keunikan penting beg itu ialah dua kunci mesin taip yang dihasilkan sendiri dan dipasang oleh pereka sendiri.

Koleksi Pakaian Wanita

Macaroni Club

Koleksi Pakaian Wanita Koleksi, Macaroni Club, diilhami oleh The macaroni dari pertengahan abad ke-18 yang menghubungkan mereka dengan orang-orang yang ketagihan logo hari ini. Makaroni adalah istilah untuk lelaki yang melebihi batas fesyen biasa di London. Mereka adalah mania logo abad ke-18. Koleksi ini bertujuan untuk menunjukkan kehebatan logo dari masa lalu hingga sekarang, dan menjadikan Macaroni Club sebagai jenama dengan sendirinya. Perincian reka bentuknya diilhamkan dari kostum Macaroni pada tahun 1770, dan trend fesyen semasa dengan jumlah dan panjang yang melampau.