Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kasut Mewah

Conspiracy - Sandal shaped jewels-

Kasut Mewah Garis "permata sandal / berbentuk" Gianluca Tamburini, yang disebut Conspiracy, didirikan pada tahun 2010. Kasut konspirasi menggabungkan teknologi dan estetika dengan mudah. Tumit dan tapak kaki dibuat dari bahan seperti alluminium ringan dan titanium, yang dilemparkan dalam bentuk ukiran. Siluet kasut kemudian diserlahkan dengan batu separa / berharga dan hiasan mewah yang lain. Teknologi tinggi dan bahan canggih membentuk patung moden, berbentuk sandal, tetapi sentuhan dan pengalaman para pengrajin Itali yang mahir masih dapat dilihat.

Kerongsang

"Emerald" - Project Asia Metamorphosis

Kerongsang Perwatakan dan bentuk luaran subjek boleh mengubah reka bentuk hiasan baru. Dalam sifat yang meriah satu tempoh berubah menjadi yang lain. Musim bunga mengikuti musim sejuk dan pagi datang selepas malam. Warnanya juga berubah serta suasananya. Prinsip penggantian, penggantian gambar ini dibawa ke dalam perhiasan «Metamorfosis Asia», koleksi di mana dua keadaan berbeza, dua gambar tanpa batasan yang tercermin dalam satu objek. Elemen pembinaan yang bergerak memungkinkan untuk mengubah watak dan penampilan hiasan.

Jam Analog

Kaari

Jam Analog Reka bentuk ini berdasarkan mekanisme analog 24 jam standard (tangan setengah kelajuan). Reka bentuk ini dilengkapi dengan dua potongan mati berbentuk busur. Melalui mereka, tangan dan minit berpusing dapat dilihat. Jam tangan (cakera) dibahagikan dalam dua segmen warna yang berbeza yang, berputar, menunjukkan waktu AM atau PM bergantung pada warna yang mula kelihatan. Tangan minit dapat dilihat melalui lengkok radius yang lebih besar dan menentukan slot minit yang sesuai dengan dail 0-30 minit (terletak di jari-jari dalam lengkungan) dan slot 30-60 minit (terletak di jari-jari luar).

Loafer Pakaian Moden

Le Maestro

Loafer Pakaian Moden Le Maestro merevolusikan kasut berpakaian dengan memasukkan 'matrix heel' titanium Direct Metal Laser Sintered (DMLS). 'Tumit matriks' mengurangkan jisim visual bahagian tumit dan mempamerkan integriti struktur kasut pakaian. Untuk melengkapkan vamp yang elegan, kulit berbutir tinggi digunakan untuk reka bentuk asimetris bahagian atas yang berbeza. Penyatuan bahagian tumit ke bahagian atas kini disusun menjadi siluet yang ramping dan halus.

Qipao Kontemporari

The Remains

Qipao Kontemporari Inspirasi berasal dari Relik Cina, "Keramik" adalah perwakilan paling banyak yang paling popular tidak kira dari kerajaan dan rakyat. Dalam kajian saya, bahkan pada hari ini standard fesyen Estetik Cina teras dan Feng Shui (reka bentuk dalaman dan persekitaran) tidak berubah. Mereka suka tembus pandang, berlapis dan berharap. Saya ingin merancang Qipao untuk membawa implikasi dan ciri seramik dari dinasti lama hingga fesyen kontemporari. Dan memprovokasi orang yang dilupakan budaya dan etnik mereka setiap kali kita berada dalam generasi-i.

Kerongsang

Chiromancy

Kerongsang Setiap orang unik dan asli. Ini terbukti walaupun pada corak di jari kita. Garisan yang dilukis dan tanda-tanda tangan kita juga agak asli. Di samping itu, setiap orang mempunyai sebilangan batu, yang dekat dengan mereka dalam kualiti atau berkaitan dengan acara peribadi. Semua ciri ini memberikan pemerhati pemikiran yang sangat instruktif dan menarik, yang memungkinkan untuk membuat perhiasan yang diperibadikan berdasarkan garis dan tanda-tanda setiap perkara. Hiasan dan perhiasan seperti ini - membentuk Kod Seni Peribadi anda