Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Katil Kucing

Catzz

Katil Kucing Semasa merancang katil kucing Catzz, inspirasi itu diambil dari keperluan kucing dan pemiliknya, dan perlu menyatukan fungsi, kesederhanaan dan keindahan. Semasa memerhatikan kucing, ciri geometri mereka yang unik mengilhami bentuk yang bersih dan dikenali. Beberapa corak tingkah laku khas (misalnya pergerakan telinga) dimasukkan ke dalam pengalaman pengguna kucing. Juga, dengan mempertimbangkan pemiliknya, tujuannya adalah untuk membuat perabot yang dapat mereka sesuaikan dan dipamerkan dengan bangga. Lebih-lebih lagi, penting untuk memastikan penyelenggaraan mudah. Kesemuanya membolehkan reka bentuk geometri yang ramping dan struktur modular.

Nama Projek : Catzz, Nama pereka : Mirko Vujicic, Nama pelanggan : Mirko Vujicic.

Catzz Katil Kucing

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.