Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Collier

Eves Weapon

Collier Senjata Eve diperbuat daripada 750 karat mawar dan emas putih. Ia mengandungi 110 berlian (20.2ct) dan terdiri daripada 62 segmen. Kesemuanya mempunyai dua penampilan yang sama sekali berbeza: Pada pandangan sisi segmen berbentuk epal, pada pandangan atas garis berbentuk V dapat dilihat. Setiap segmen dipisahkan ke sisi untuk mewujudkan kesan pemuatan musim bunga yang menahan berlian - berlian itu dipegang oleh ketegangan sahaja. Ini memberikan penekanan kepada cahaya, kecerahan dan memaksimumkan cahaya intan yang dapat dilihat. Ini memungkinkan untuk reka bentuk yang sangat ringan dan jelas, walaupun ukuran kalungnya.

Nama Projek : Eves Weapon, Nama pereka : Britta Schwalm, Nama pelanggan : Brittas Schmiede.

Eves Weapon Collier

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.