Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cawan Kopi Dan Piring

WithDelight

Cawan Kopi Dan Piring Menyajikan makanan manis bersaiz kecil di sisi kopi adalah sebahagian dari budaya yang berbeza kerana kebiasaan untuk menyajikan secawan kopi dengan keseronokan Turki di Turki, biscotti di Itali, churros di Sepanyol dan tarikh di Arabia. Namun, pada periuk konvensional, makanan ini meluncur ke arah cawan kopi panas dan melekat atau basah dari tumpahan kopi. Untuk mengelakkannya, cawan kopi ini mempunyai piring dengan slot khas agar kopi tetap di tempat. Oleh kerana kopi adalah salah satu minuman panas klasik, meningkatkan kualiti pengalaman minum kopi sangat penting dalam kehidupan seharian.

Nama Projek : WithDelight, Nama pereka : Rana Nur Ozdeslik, PhD, Nama pelanggan : Brown University.

WithDelight Cawan Kopi Dan Piring

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.