Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih

Black Box

Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih Ini adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ia ringan dan kecil dan mempunyai bentuk emosi. Saya merancang bentuk pembesar suara Kotak Hitam dengan mempermudah bentuk gelombang. Untuk mendengar suara stereo, ia mempunyai dua pembesar suara, Kiri dan Kanan. Kedua-dua pembesar suara ini adalah setiap bahagian dari bentuk gelombang. Salah satunya adalah bentuk gelombang positif dan satu bentuk gelombang negatif. untuk digunakan, peranti ini dapat menghubungkan pasangan ke peranti elektronik lain seperti telefon bimbit dan komputer melalui Bluetooth dan memainkan suaranya. Ia juga mempunyai perkongsian bateri. Menggabungkan dua pembesar suara, kotak hitam muncul di atas meja ketika tidak digunakan.

Nama Projek : Black Box, Nama pereka : Elham Mirzapour, Nama pelanggan : Arena Design Studio.

Black Box Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.