Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cincin

Wishing Well

Cincin Setelah mengunjungi kebun mawar dalam mimpinya, Tippy menemui telaga harapan yang dikelilingi oleh bunga mawar. Di sana, dia melihat ke dalam sumur dan melihat pantulan bintang-bintang malam, dan membuat permintaan. Bintang-bintang malam diwakili oleh berlian, dan rubi melambangkan semangat, impian, dan harapannya yang paling dalam yang dia buat di sumur harapan. Reka bentuk ini menampilkan potongan mawar khas, cakar ruby heksagon yang disusun dalam emas pepejal 14K. Daun kecil diukir untuk menunjukkan tekstur daun semula jadi. Jalur cincin menyokong bahagian atas rata, dan melengkung ke dalam sedikit. Ukuran cincin mesti dikira secara matematik.

Nama Projek : Wishing Well, Nama pereka : Tippy Hung, Nama pelanggan : Tippy Taste Jewelry.

Wishing Well Cincin

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.