Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Laman Web

Tailor Made Fragrance

Laman Web Tailor Made Fragrance lahir dari pengalaman syarikat Itali yang mengkhususkan diri dalam pengembangan dan pengeluaran pembungkusan utama untuk sektor wangian, penjagaan kulit, kosmetik warna dan wangian rumah. Peranan Webgriffe adalah untuk menyokong Strategi Perniagaan pelanggan dengan merancang penyelesaian yang memihak kepada Kesedaran Jenama dan pelancaran Unit Perniagaan baru yang difokuskan untuk membiarkan pengguna membuat minyak wangi unik dan disesuaikan sepenuhnya, merupakan langkah awal dari proses pertumbuhan industri yang luas dan segmentasi penawaran B2B.

Label Bir

Carnetel

Label Bir Reka bentuk label bir dalam gaya Art Nouveau. Label bir juga mengandungi banyak perincian mengenai proses pembuatan bir. Reka bentuknya juga sesuai dengan dua botol yang berbeza. Ini dapat dilakukan hanya dengan mencetak reka bentuk pada paparan 100 peratus dan ukuran 70 persen. Label disambungkan ke pangkalan data, yang memastikan bahawa setiap botol menerima nombor pengisian yang unik.

Identiti Jenama

BlackDrop

Identiti Jenama Ini adalah Strategi Jenama dan Projek Identiti peribadi. BlackDrop adalah rangkaian kedai dan jenama yang menjual dan mengedar kopi. BlackDrop adalah projek peribadi yang pada mulanya dibangunkan untuk menetapkan nada dan arah kreatif untuk perniagaan kreatif bebas peribadi. Identiti Jenama ini telah dibuat untuk tujuan meletakkan Aleks sebagai perunding jenama yang dipercayai dalam komuniti pemula. BlackDrop bermaksud jenama permulaan yang ringkas, kontemporari, telus yang bertujuan untuk menjadi jenama terkemuka di industri yang abadi dan dikenali.

Siri Fotografi

U15

Siri Fotografi Projek seniman memanfaatkan ciri bangunan U15 untuk menjalin hubungan dengan elemen semula jadi yang terdapat dalam imaginasi kolektif. Dengan memanfaatkan struktur bangunan dan bahagian-bahagiannya, kerana warna dan bentuknya, mereka berusaha membangkitkan lokasi yang lebih spesifik seperti Hutan Batu Cina, Menara Syaitan Amerika, sebagai ikon semula jadi seperti air terjun, sungai, dan lereng berbatu. Untuk memberikan penafsiran yang berbeza dalam setiap gambar, para seniman menjelajah bangunan melalui pendekatan minimalis, menggunakan sudut dan perspektif yang berbeza.

Laman Web

Travel

Laman Web Reka bentuknya menggunakan gaya minimalis, agar tidak membebani pengalaman pengguna dengan maklumat yang tidak perlu. Sangat sukar untuk menggunakan gaya minimalis dalam industri pelancongan kerana selari dengan reka bentuk yang ringkas dan jelas, pengguna mesti mendapatkan maklumat lengkap mengenai perjalanannya dan ini tidak mudah digabungkan.

Penjenamaan Dan Pembungkusan

Leman Jewelry

Penjenamaan Dan Pembungkusan Penyelesaian visual untuk identiti baru Leman Jewelry adalah sistem baru yang lengkap untuk memperlihatkan perasaan mewah, indah namun canggih dan minimum. Logo baru yang diilhami oleh proses kerja Leman, perkhidmatan reka bentuk haute couture mereka, dengan membuat semua bentuk berlian yang mengelilingi simbol bintang atau simbol berkilau, mencipta simbol canggih dan juga menggemakan kesan berlian yang bersinar. Selanjutnya, semua bahan cagaran dihasilkan dengan perincian berkualiti tinggi untuk menyoroti dan memperkaya kemewahan semua elemen visual jenama baru.