Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penjenamaan Dan Pembungkusan

Leman Jewelry

Penjenamaan Dan Pembungkusan Penyelesaian visual untuk identiti baru Leman Jewelry adalah sistem baru yang lengkap untuk memperlihatkan perasaan mewah, indah namun canggih dan minimum. Logo baru yang diilhami oleh proses kerja Leman, perkhidmatan reka bentuk haute couture mereka, dengan membuat semua bentuk berlian yang mengelilingi simbol bintang atau simbol berkilau, mencipta simbol canggih dan juga menggemakan kesan berlian yang bersinar. Selanjutnya, semua bahan cagaran dihasilkan dengan perincian berkualiti tinggi untuk menyoroti dan memperkaya kemewahan semua elemen visual jenama baru.

Perkhidmatan Cadangan Muzik

Musiac

Perkhidmatan Cadangan Muzik Musiac adalah mesin saran muzik, gunakan penyertaan proaktif untuk mencari pilihan tepat bagi penggunanya. Ini bertujuan untuk mencadangkan antara muka alternatif untuk mencabar autokrasi algoritma. Penyaringan maklumat telah menjadi pendekatan pencarian yang tidak dapat dielakkan. Walau bagaimanapun, ia mewujudkan kesan ruang gema dan membatasi pengguna di zon selesa mereka dengan mengikut pilihan mereka dengan tegas. Pengguna menjadi pasif dan berhenti mempersoalkan pilihan yang disediakan mesin. Menghabiskan masa untuk meninjau pilihan dapat meningkatkan kos bio yang besar, tetapi usaha itulah yang menghasilkan pengalaman yang bermakna.

Minuman Keras

GuJingGong

Minuman Keras Kisah-kisah budaya yang disampaikan oleh orang-orang disajikan di bungkusan, dan corak minum naga digambar dengan teliti. Naga itu dihormati di China dan melambangkan keberuntungan. Dalam ilustrasi, Naga keluar untuk minum. Kerana tertarik dengan anggur, ia melayang di sekitar botol anggur, menambahkan unsur-unsur tradisional seperti Xiangyun, istana, gunung dan sungai, yang mengesahkan legenda anggur penghormatan Gujing. Setelah membuka kotak, akan ada lapisan kertas kad dengan ilustrasi untuk menjadikan kotak mempunyai kesan paparan keseluruhan setelah dibuka.

Sistem Wayfinding

Airport Bremen

Sistem Wayfinding Reka bentuk moden yang kontras tinggi dan maklumat yang jelas Hirarchie membezakan sistem baru. Sistem orientasi berfungsi dengan pantas dan akan memberikan sumbangan positif terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan di lapangan terbang. Kaedah yang paling penting di samping penggunaan fon baru, elemen anak panah khas pengenalan warna yang berbeza dan kontras tinggi. Terutama pada aspek fungsional dan psikologi, seperti penglihatan yang baik, keterbacaan dan rakaman maklumat tanpa halangan. Kotak aluminium baru dengan pencahayaan LED yang moden dan dioptimumkan digunakan. Menara papan tanda ditambah.

Konsep Pembungkusan

Faberlic Supplements

Konsep Pembungkusan Di dunia moden, orang selalu terdedah kepada kesan agresif faktor negatif luaran. Ekologi yang buruk, irama kehidupan yang sibuk dalam megalopoli atau tekanan menyebabkan peningkatan beban pada badan. Untuk menormalkan dan meningkatkan keadaan fungsi badan, makanan tambahan digunakan. Metafora utama projek ini telah menjadi rajah untuk meningkatkan kesejahteraan seseorang dengan penggunaan makanan tambahan. Juga, elemen grafik utama mengulangi bentuk huruf F - huruf pertama dalam nama jenama.

Seni

Metamorphosis

Seni Laman web ini berada di kawasan Perindustrian Keihin di pinggir Tokyo. Pengepulan asap secara berterusan dari cerobong asap kilang industri berat dapat menggambarkan gambaran negatif seperti pencemaran dan materialisme. Walau bagaimanapun, gambar-gambar tersebut memfokuskan pada aspek yang berbeza dari kilang-kilang yang menggambarkan keindahan fungsinya. Pada siang hari, paip dan struktur membuat corak geometri dengan garis dan tekstur dan skala pada kemudahan lapuk menjadikan udara bermartabat. Pada waktu malam, kemudahannya berubah menjadi kubu kosmik misterius yang terdapat pada filem-filem sci-fi pada tahun 80-an.