Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kolam Renang

Termalija Family Wellness

Kolam Renang Termalija Family Wellness adalah yang terbaru dalam siri projek yang telah dibina Enota di Terme Olimia dalam lima belas tahun terakhir dan menyimpulkan transformasi lengkap dari kompleks spa. Dilihat dari jarak jauh, bentuk, warna dan skala struktur berkelompok baru dari tetrahedral adalah lanjutan dari kelompok bangunan luar bandar di sekitarnya, yang secara visual meluas ke jantung kompleks. Atap baru berfungsi sebagai warna musim panas yang besar dan tidak merebut mana-mana ruang luar yang berharga.

Mesin Juicer Automatik

Toromac

Mesin Juicer Automatik Toromac direka khas dengan penampilannya yang hebat untuk membawa cara baru untuk memakan jus oren yang baru diperah. Dibuat untuk pengambilan jus maksimum, ini adalah untuk restoran, kafetaria dan pasar raya dan reka bentuk premiumnya membolehkan pengalaman mesra memberikan rasa, kesihatan dan kebersihan. Ia memiliki sistem inovatif yang memotong buah secara menegak dan menekan bahagiannya dengan tekanan putar. Ini bermakna prestasi maksimum dicapai tanpa menekan atau menyentuh cengkerang.

Label Bir

Carnetel

Label Bir Reka bentuk label bir dalam gaya Art Nouveau. Label bir juga mengandungi banyak perincian mengenai proses pembuatan bir. Reka bentuknya juga sesuai dengan dua botol yang berbeza. Ini dapat dilakukan hanya dengan mencetak reka bentuk pada paparan 100 peratus dan ukuran 70 persen. Label disambungkan ke pangkalan data, yang memastikan bahawa setiap botol menerima nombor pengisian yang unik.

Identiti Jenama

BlackDrop

Identiti Jenama Ini adalah Strategi Jenama dan Projek Identiti peribadi. BlackDrop adalah rangkaian kedai dan jenama yang menjual dan mengedar kopi. BlackDrop adalah projek peribadi yang pada mulanya dibangunkan untuk menetapkan nada dan arah kreatif untuk perniagaan kreatif bebas peribadi. Identiti Jenama ini telah dibuat untuk tujuan meletakkan Aleks sebagai perunding jenama yang dipercayai dalam komuniti pemula. BlackDrop bermaksud jenama permulaan yang ringkas, kontemporari, telus yang bertujuan untuk menjadi jenama terkemuka di industri yang abadi dan dikenali.

Siri Fotografi

U15

Siri Fotografi Projek seniman memanfaatkan ciri bangunan U15 untuk menjalin hubungan dengan elemen semula jadi yang terdapat dalam imaginasi kolektif. Dengan memanfaatkan struktur bangunan dan bahagian-bahagiannya, kerana warna dan bentuknya, mereka berusaha membangkitkan lokasi yang lebih spesifik seperti Hutan Batu Cina, Menara Syaitan Amerika, sebagai ikon semula jadi seperti air terjun, sungai, dan lereng berbatu. Untuk memberikan penafsiran yang berbeza dalam setiap gambar, para seniman menjelajah bangunan melalui pendekatan minimalis, menggunakan sudut dan perspektif yang berbeza.

Jam Tangan

Argo

Jam Tangan Argo by Gravithin adalah jam tangan yang rekaannya diilhamkan oleh sextant. Ia menampilkan dail dua terukir, tersedia dalam dua warna, Deep Blue dan Black Sea, untuk menghormati pengembaraan mitos kapal Argo. Jantungnya berdegup berkat gerakan kuarza Swiss Ronda 705, sementara kaca safir dan keluli berus 316L yang kuat memastikan ketahanan yang lebih tinggi. Ia juga tahan air 5ATM. Jam tangan ini boleh didapati dalam tiga warna casing yang berbeza (emas, perak, dan hitam), dua warna dail (Deep Blue dan Laut Hitam) dan model enam tali, dalam dua bahan yang berbeza.