Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Projek Tipografi

Reflexio

Projek Tipografi Projek tipografi eksperimental yang menggabungkan pantulan pada cermin dengan huruf kertas yang dipotong oleh salah satu paksinya. Ini menghasilkan komposisi modular yang pernah difoto menunjukkan gambar 3D. Projek ini menggunakan sihir dan percanggahan visual untuk beralih dari bahasa digital ke dunia analog. Pembinaan huruf di cermin mencipta realiti baru dengan refleksi, yang bukan kebenaran atau kepalsuan.

Identiti Korporat

Yanolja

Identiti Korporat Yanolja adalah platform maklumat perjalanan no.1 yang berpusat di Seoul yang bermaksud "Hey, Let's play" dalam bahasa Korea. Jenis logot direka dengan fon san-serif untuk mengekspresikan kesan praktikal yang sederhana. Dengan menggunakan huruf kecil dapat memberikan gambar yang lucu dan berirama dibandingkan dengan menggunakan huruf besar yang tebal. Ruang di antara setiap huruf diubah dengan baik untuk mengelakkan ilusi optik dan meningkatkan keterbacaan walaupun dalam ukuran logotaip kecil. Kami memilih warna neon yang terang dan terang dengan teliti dan menggunakan kombinasi pelengkap untuk memberikan gambar yang sangat menyeronokkan dan muncul.

Buku Pertanian

Archives

Buku Pertanian Buku ini dikategorikan kepada pertanian, mata pencaharian orang, pertanian dan sampingan, kewangan pertanian dan dasar pertanian. Dengan reka bentuk yang dikategorikan, buku ini lebih sesuai dengan permintaan estetik orang. Agar lebih dekat dengan fail, sampul buku terlampir telah dirancang. Pembaca boleh membuka buku hanya setelah merobeknya. Penglibatan ini membolehkan pembaca mengalami proses membuka fail. Lebih-lebih lagi, beberapa simbol pertanian lama dan indah seperti Suzhou Code dan beberapa tipografi dan gambar yang digunakan pada zaman tertentu. Mereka digabungkan dan disenaraikan di kulit buku.

Penjenamaan

Co-Creation! Camp

Penjenamaan Ini adalah reka bentuk logo dan penjenamaan untuk acara "Co-Creation! Camp", yang mana orang bercakap mengenai revitalisasi tempatan untuk masa depan. Jepun berhadapan dengan masalah sosial yang belum pernah terjadi sebelumnya seperti kadar kelahiran rendah, penuaan penduduk, atau penurunan penduduk di rantau ini. "Co-Creation! Camp" telah dibuat untuk bertukar maklumat dan saling membantu di luar pelbagai masalah bagi orang-orang yang terlibat dalam industri pelancongan. Pelbagai warna dilambangkan kehendak setiap orang, dan itu membawa banyak idea dan menghasilkan lebih dari 100 projek.

Pembungkusan Gula-Gula

5 Principles

Pembungkusan Gula-Gula The 5 Principles adalah satu siri pembungkusan gula-gula yang lucu dan luar biasa dengan kelainan. Ia berpunca dari budaya pop moden itu sendiri, terutamanya budaya pop internet dan meme internet. Setiap reka bentuk pek merangkumi watak yang mudah dikenali, orang boleh berhubung dengan (Muscle Man, the Cat, the Lovers dan sebagainya), dan satu siri 5 petikan inspirasi atau lucu mengenai dirinya (oleh itu namanya - 5 Prinsip). Banyak petikan juga mempunyai beberapa rujukan pop-budaya di dalamnya. Pembuatannya ringkas namun pembungkusannya unik dan mudah dikembangkan sebagai satu siri

Logo

N&E Audio

Logo Semasa proses reka bentuk semula logo N&E, N, E mewakili nama pengasas Nelson dan Edison. Oleh itu, dia mengintegrasikan watak N&E dan bentuk gelombang bunyi untuk mencipta logo baru. Handcrafted HiFi adalah penyedia perkhidmatan yang unik dan profesional di Hong Kong. Dia berharap dapat menghadirkan jenama profesional kelas atas dan mencipta yang sangat relevan dengan industri ini. Dia berharap agar orang dapat memahami apa yang dimaksudkan dengan logo ketika melihatnya. Cloris mengatakan bahawa cabaran untuk mencipta logo adalah bagaimana mempermudah mengenali watak N dan E tanpa menggunakan grafik yang terlalu rumit.