Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Aksesori Dapur

KITCHEN TRAIN

Aksesori Dapur Menggunakan pelbagai jenis alat dapur mewujudkan persekitaran memasak yang tidak rapi selain gangguan visual. Singkatnya, saya cuba membuat satu set gabungan aksesori dapur yang popular ini yang biasa digunakan di semua rumah. Reka bentuk ini semata-mata diilhami oleh kreativiti. "Bentuk bersatu" dan "Penampilan yang menyenangkan" adalah dua ciri-cirinya. Lebih-lebih lagi, ia akan disambut baik oleh pasaran kerana penampilannya yang inovatif. Ini akan menjadi peluang bagi pengeluar dan pelanggan bahawa 6 peralatan dibeli dalam satu bungkusan.

Nama Projek : KITCHEN TRAIN, Nama pereka : Ahmad Abedini, Nama pelanggan : Iranian Industrial Designers Institute.

KITCHEN TRAIN Aksesori Dapur

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.