Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Paravent

Positive and Negative

Paravent Ini adalah produk yang berfungsi sebagai fungsi dan kecantikan secara serentak, dibumbui dengan sedikit budaya dan akar. Paravant 'Positif dan Negatif' bertindak sebagai penghalang laras dan mudah alih untuk privasi yang tidak menonjol atau mengganggu ruang. Motif Islam memberikan kesan seperti renda yang dikurangkan dan ayat-ayat naib dari bahan Corian / Resin. Sama dengan yin yang, selalu ada yang baik dalam yang buruk dan yang selalu sedikit yang buruk dalam yang baik. Apabila matahari terbenam 'Positif dan Negatif', inilah saatnya yang sangat bersinar dan bayangan geometri melukis ruangan.

Nama Projek : Positive and Negative , Nama pereka : Mona Hussein Design House, Nama pelanggan : .

Positive and Negative  Paravent

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.