Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tadika Donat Cifi

CIFI Donut

Tadika Donat Cifi Tadika CIFI Donut melekat pada komuniti kediaman. Untuk mewujudkan tempat aktiviti pendidikan prasekolah yang menggabungkan praktik dan kecantikan, ia cuba menggabungkan ruang penjualan dengan ruang pendidikan. Melalui struktur cincin yang menghubungkan ruang tiga dimensi, bangunan dan landskap disatukan secara harmoni, membentuk tempat aktiviti yang penuh dengan keseronokan dan kepentingan pendidikan.

Minuman Keras

GuJingGong

Minuman Keras Kisah-kisah budaya yang disampaikan oleh orang-orang disajikan di bungkusan, dan corak minum naga digambar dengan teliti. Naga itu dihormati di China dan melambangkan keberuntungan. Dalam ilustrasi, Naga keluar untuk minum. Kerana tertarik dengan anggur, ia melayang di sekitar botol anggur, menambahkan unsur-unsur tradisional seperti Xiangyun, istana, gunung dan sungai, yang mengesahkan legenda anggur penghormatan Gujing. Setelah membuka kotak, akan ada lapisan kertas kad dengan ilustrasi untuk menjadikan kotak mempunyai kesan paparan keseluruhan setelah dibuka.

Restoran

Thankusir Neverland

Restoran Luas keseluruhan projeknya cukup besar, kos transformasi elektrik dan air dan penghawa dingin pusatnya tinggi, begitu juga perkakasan dan peralatan dapur yang lain, jadi anggaran yang tersedia untuk hiasan ruang dalaman agak terhad, sehingga para pereka mengambil " keindahan semula jadi bangunan itu sendiri & quot ;, yang memberikan kejutan besar. Atapnya telah diubah suai dengan memasang lampu langit bersaiz berbeza di atasnya. Pada waktu siang, matahari bersinar melalui cahaya langit, mencipta alam dan kesan cahaya yang harmoni.

Cincin

Ohgi

Cincin Mimaya Dale, pereka cincin Ohgi telah menyampaikan pesanan simbolik dengan cincin ini. Inspirasi cincin itu berasal dari makna positif yang dimiliki peminat lipatan Jepun dan betapa mereka disayangi dalam budaya Jepun. Dia menggunakan emas Kuning 18K dan safir untuk bahan tersebut dan mereka mengeluarkan aura mewah. Lebih-lebih lagi, kipas lipat duduk di cincin pada sudut yang memberikan keindahan yang unik. Reka bentuknya adalah perpaduan antara Timur dan Barat.

Pembuka Surat

Memento

Pembuka Surat Semua bermula dengan bersyukur. Serangkaian pembuka surat yang mencerminkan pekerjaan: Memento bukan hanya sekumpulan alat tetapi juga rangkaian objek yang menyatakan rasa terima kasih dan perasaan pengguna. Melalui semantik produk dan gambar sederhana dari pelbagai profesi, reka bentuk dan cara unik setiap kepingan Memento digunakan memberi pengguna pelbagai pengalaman yang tulus.

Restoran Dan Bar Jepun

Dongshang

Restoran Dan Bar Jepun Dongshang adalah restoran dan bar Jepun yang terletak di Beijing, terdiri daripada buluh dalam pelbagai bentuk dan ukuran. Visi projek adalah untuk mewujudkan persekitaran tempat makan yang unik dengan menggabungkan estetika Jepun dengan unsur budaya Cina. Bahan tradisional dengan hubungan yang kuat dengan seni dan kerajinan kedua negara meliputi dinding dan siling untuk mewujudkan suasana intim. Bahan semula jadi dan lestari melambangkan falsafah anti-bandar dalam kisah klasik Cina, Seven Sages of the Bamboo Grove, dan bahagian dalamnya membangkitkan rasa makan di dalam kebun buluh.