Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Terobosan Reka Bentuk Grafik

The Graphic Design in Media Conception

Terobosan Reka Bentuk Grafik Buku ini adalah mengenai reka bentuk grafik; ia memberikan gambaran yang jelas, terperinci pada struktur reka bentuk sebagai proses yang digunakan untuk berkomunikasi dengan khalayak dengan budaya yang berbeza melalui kaedah reka bentuk merangkumi makna reka bentuk grafik sebagai peranan, Proses reka bentuk sebagai teknik, Reka bentuk jenama sebagai konteks pasaran, Reka bentuk pembungkusan dengan templat yang disediakan dan mengandungi karya dari kreatif yang sangat imaginatif, yang digunakan untuk menunjukkan prinsip reka bentuk.

Nama Projek : The Graphic Design in Media Conception, Nama pereka : Shadi Al Hroub, Nama pelanggan : Author | Shadi Al Hroub.

The Graphic Design in Media Conception Terobosan Reka Bentuk Grafik

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.