Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemasangan Seni

S.Joao Structure

Pemasangan Seni Reka bentuknya menggambarkan festival jalanan khas Portugis - yang dikenali sebagai 'S. João '. Sepanjang salah satu festival jalanan yang paling hidup di Eropah, orang-orang di Porto memuliakan Saint John "Pembaptis" dengan secara tradisional menggendong satu sama lain dengan bunga bawang putih atau palu plastik lembut. Dicirikan oleh warna pita dan bendera yang memenuhi jalan-jalan, bersama dengan bunga api yang dilancarkan sepanjang malam, 'S. Struktur João menafsirkan kembali suasana ini dengan bentuk seperti balon yang digantung yang ditutupi oleh bahan yang berkilau dan berkilau.

Nama Projek : S.Joao Structure, Nama pereka : FAHR 021.3, Nama pelanggan : Instituto de Design de Guimarães.

S.Joao Structure Pemasangan Seni

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.