Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Buaian, Kerusi Goyang

Dimdim

Buaian, Kerusi Goyang Lisse Van Cauwenberge mencipta satu-satunya penyelesaian pelbagai fungsi yang berfungsi sebagai kerusi goyang dan juga buaian ketika dua kerusi Dimdim digabungkan. Setiap kerusi goyang terbuat dari kayu dengan penyokong keluli dan selesai dengan venir walnut. Dua kerusi boleh dipasang satu sama lain dengan bantuan dua pengapit tersembunyi di bawah tempat duduk untuk membentuk buaian bayi.

Nama Projek : Dimdim, Nama pereka : Lisse Van Cauwenberge, Nama pelanggan : Lisse..

Dimdim Buaian, Kerusi Goyang

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.