Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Pameran

IDEA DOOR

Ruang Pameran C&C pavilion Guangzhou reka bentuk minggu 2012 adalah peranti ruang multidimensi dan sinkronik. Tingkap dan pintu yang diperluas ke empat arah mewujudkan penukaran dan interaksi pintar di dalam dan di luar ruang paparan, mewakili konsep perusahaan toleransi, keterbukaan dan pengembangan yang pelbagai. Dengan mengadopsi teknologi paparan interaktif augmented reality dan superposisi persekitaran sebenar dan persekitaran maya, kes reka bentuk perusahaan di dalam peranti mencapai penukaran bentuk paparan dari dua dimensi menjadi multi-dimensi.

Nama Projek : IDEA DOOR, Nama pereka : Zheng Peng, Nama pelanggan : C&C Design Co.,Ltd..

IDEA DOOR Ruang Pameran

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.