Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc

SEREL Purity

Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc Walaupun mangkuk tandas Purity memasuki dominasi peralihan lembut, ia juga meninggalkan angin sederhana dan minimum di persekitaran. Bukan sahaja mempengaruhi penggunanya dengan estetika tetapi juga memenuhi kebersihan dan rasa tidak bersalah serta menghormati sifatnya. Pendekatan umum dalam reka bentuk set penutup tempat duduk yang mudah dilucutkan, mekanisme pengunci set tempat duduk tandas adalah butang kawalan fungsi yang akan dimasukkan di bahagian dalam set penutup. Butang yang dihubungi oleh pengguna diletakkan di kawasan yang paling sukar untuk kotor, jadi ini memberikan kelebihan tambahan dalam hal kebersihan.

Nama Projek : SEREL Purity, Nama pereka : SEREL Seramic Factory, Nama pelanggan : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

SEREL Purity Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.