Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Dinding Digantung Wc Pan

4Life

Dinding Digantung Wc Pan Mangkuk tandas 4life bertempat di bilik mandi dengan bentuknya yang padat dan penggunaan fungsinya sebagai gambaran baru dominasi ciri. Mangkuk tandas mesra alam kedua-duanya mengesankan dengan estetika dan rasa hormat terhadap alam semula jadi ... Pendekatan umum dalam Rangkaian Set Tempat Duduk Ramping Reka bentuk alat duduk tandas mekanisme pengunci yang mudah dilepaskan adalah butang kawalan fungsi yang akan dimasukkan di bahagian dalam set penutup. Butang yang dihubungi oleh pengguna diletakkan di kawasan yang paling sukar untuk kotor, jadi ini memberikan kelebihan tambahan dalam hal kebersihan.

Nama Projek : 4Life, Nama pereka : SEREL Seramic Factory, Nama pelanggan : Matel Hammadde San. ve Tic A.S Serel Sanitary Factory.

4Life Dinding Digantung Wc Pan

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.