Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kenderaan Robotik

Servvan

Kenderaan Robotik Ini adalah projek kenderaan perkhidmatan untuk Ekonomi Berbasis Sumber, membentuk jaringan dengan kenderaan lain. Sistem tunggal memungkinkan untuk berkomunikasi antara satu sama lain, yang meningkatkan kecekapan pengangkutan penumpang, dan juga peningkatan kecekapan kerana pergerakan dalam kereta api jalan raya (pengurangan faktor FX, jarak antara kenderaan). Kereta ini mempunyai kawalan tanpa pemandu. Kenderaan secara simetri: murah untuk dihasilkan. Ia mempunyai roda roda empat putar, dan kemungkinan gerakan membalikkan: manuver dengan dimensi besar. Menaiki kapal terbang meningkatkan komunikasi penumpang.

Pengumpan Makanan

Food Feeder Plus

Pengumpan Makanan Food Feeder Plus bukan sahaja dapat membantu anak-anak makan sendiri, tetapi juga memberi kebebasan kepada ibu bapa. Bayi boleh menahannya sendiri dan menghisap dan mengunyahnya setelah anda menghancurkan makanan yang dibuat oleh ibu bapa. Makanan Feeder Plus dilengkapi dengan kantung silikon yang lebih besar dan fleksibel untuk memuaskan selera bayi yang semakin meningkat. Ini adalah makanan penting yang membolehkan anak kecil meneroka dan menikmati makanan pejal segar dengan selamat. Makanan tidak perlu disucikan. Cukup masukkan makanan ke dalam kantung silikon, tutup kunci penutup, dan bayi dapat menikmati makanan sendiri dengan makanan segar.

Topografi Buatan

Artificial Topography

Topografi Buatan Perabot Besar Seperti Gua Ini adalah projek pemenang anugerah yang memenangi Grand Prize of Art in Container International Competition. Idea saya adalah untuk melonggarkan kelantangan di dalam bekas untuk membina ruang amorf seperti gua. Ia hanya diperbuat daripada bahan plastik. Kira-kira 1000 kepingan bahan plastik lembut dengan ketebalan 10 mm ditebang dalam bentuk garis kontur dan dilaminasi seperti stratum. Ini bukan sahaja seni tetapi juga perabot besar. Kerana semua bahagiannya lembut seperti sofa, dan orang yang masuk ke ruang ini dapat bersantai dengan mencari tempat yang sesuai untuk bentuk tubuhnya sendiri.

Ruang Dalaman

Chua chu kang house

Ruang Dalaman Titik akupunktur di rumah ini adalah untuk menghubungkan kawasan tertutup menjadi visual ketenangan yang baru. Dengan melakukan ini, daya tarikan bersejarah dan mentah tertentu dikembalikan untuk melindungi kekosongan rumah. Penginapan baru diakhiri dengan kejutan dalaman di kawasan dalaman; Dapur kering & basah di dapur dan makan di dapur. Ruang kediaman juga terganggu oleh serangan seni yang mengagumkan yang tidak lama lagi menjadi perumahan peribadi pendawaian elektrik. Untuk melengkapkan penekanan keseluruhan, potongan cahaya hangat diperlukan untuk mengotorkan pada semua dinding warna.

Kalendar

Calendar 2014 “Town”

Kalendar Town adalah alat kraf kertas dengan bahagian yang dapat dipasang secara bebas ke dalam kalendar. Kumpulkan bangunan dalam pelbagai bentuk dan nikmati mewujudkan bandar kecil anda sendiri. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Qipao Kontemporari

The Remains

Qipao Kontemporari Inspirasi berasal dari Relik Cina, "Keramik" adalah perwakilan paling banyak yang paling popular tidak kira dari kerajaan dan rakyat. Dalam kajian saya, bahkan pada hari ini standard fesyen Estetik Cina teras dan Feng Shui (reka bentuk dalaman dan persekitaran) tidak berubah. Mereka suka tembus pandang, berlapis dan berharap. Saya ingin merancang Qipao untuk membawa implikasi dan ciri seramik dari dinasti lama hingga fesyen kontemporari. Dan memprovokasi orang yang dilupakan budaya dan etnik mereka setiap kali kita berada dalam generasi-i.