Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kad Mesej

Pop-up Message Card “Leaves”

Kad Mesej Daun adalah kad mesej yang menampilkan motif daun pop timbul. Cerahkan mesej anda dengan sentuhan ekspresif hijau bermusim. Didatangkan dalam satu set empat kad berbeza dengan empat sampul surat. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Kerongsang

Chiromancy

Kerongsang Setiap orang unik dan asli. Ini terbukti walaupun pada corak di jari kita. Garisan yang dilukis dan tanda-tanda tangan kita juga agak asli. Di samping itu, setiap orang mempunyai sebilangan batu, yang dekat dengan mereka dalam kualiti atau berkaitan dengan acara peribadi. Semua ciri ini memberikan pemerhati pemikiran yang sangat instruktif dan menarik, yang memungkinkan untuk membuat perhiasan yang diperibadikan berdasarkan garis dan tanda-tanda setiap perkara. Hiasan dan perhiasan seperti ini - membentuk Kod Seni Peribadi anda

Kalendar

Calendar 2014 “ZOO”

Kalendar Kit kraf kertas ZOO mudah dipasang. Tidak perlu gam atau gunting. Berkumpul dengan memasang bahagian dengan tanda yang sama. Setiap haiwan akan mempunyai kalendar dua bulan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran Ashgabat Tele - Radio Center (Menara TV) adalah sebuah bangunan monumental, setinggi 211 m, terletak di pinggir selatan Ashgabat, ibu kota Turkmenistan, di atas bukit 1024 m, di atas permukaan laut. TV Tower adalah pusat utama pengeluaran, penyiaran dan penyiaran program Radio dan TV. Dan merupakan salah satu contoh terbaik teknologi digital canggih. Menara TV menjadikan Turkmenistan sebagai pelopor dalam penyiaran terestrial HD di Asia. TV Tower adalah pelaburan teknologi terbesar 20 tahun terakhir dalam penyiaran.

Wheel Loader

Arm Loader

Wheel Loader Pemuat yang kebanyakannya berfungsi di kawasan yang tidak rata boleh menyebabkan pemandu mengalami masalah pergerakan yang teruk dan juga menyebabkan mereka merasa cepat letih. Walau bagaimanapun, 'ARM LOADER' memungkinkan pengecaman titik koordinat di tanah dan membantu tempat duduk pemandu stabil dan tidak goyah. Oleh itu, ia membantu pemandu untuk tidak merasa letih dan membolehkan mereka menjalankan kerja dengan selamat.

Kalendar

Calendar 2014 “Safari”

Kalendar Safari adalah kalendar haiwan kraf kertas. Tanggalkan dan pasangkan 6 helai dengan 2 kalendar bulanan di sisi. Lipat bahagian badan dan sendi di sepanjang lipatan, perhatikan tanda pada sendi, dan pasangkan seperti yang ditunjukkan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.