Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran Ashgabat Tele - Radio Center (Menara TV) adalah sebuah bangunan monumental, setinggi 211 m, terletak di pinggir selatan Ashgabat, ibu kota Turkmenistan, di atas bukit 1024 m, di atas permukaan laut. TV Tower adalah pusat utama pengeluaran, penyiaran dan penyiaran program Radio dan TV. Dan merupakan salah satu contoh terbaik teknologi digital canggih. Menara TV menjadikan Turkmenistan sebagai pelopor dalam penyiaran terestrial HD di Asia. TV Tower adalah pelaburan teknologi terbesar 20 tahun terakhir dalam penyiaran.

Wheel Loader

Arm Loader

Wheel Loader Pemuat yang kebanyakannya berfungsi di kawasan yang tidak rata boleh menyebabkan pemandu mengalami masalah pergerakan yang teruk dan juga menyebabkan mereka merasa cepat letih. Walau bagaimanapun, 'ARM LOADER' memungkinkan pengecaman titik koordinat di tanah dan membantu tempat duduk pemandu stabil dan tidak goyah. Oleh itu, ia membantu pemandu untuk tidak merasa letih dan membolehkan mereka menjalankan kerja dengan selamat.

Kalendar

Calendar 2014 “Safari”

Kalendar Safari adalah kalendar haiwan kraf kertas. Tanggalkan dan pasangkan 6 helai dengan 2 kalendar bulanan di sisi. Lipat bahagian badan dan sendi di sepanjang lipatan, perhatikan tanda pada sendi, dan pasangkan seperti yang ditunjukkan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Pemacu Kilat Usb

Frohne eClip

Pemacu Kilat Usb eClip adalah pemacu kilat USB klip kertas pertama di dunia dengan pembaris metrik. eClip diberi penghargaan Silver iDA & Golden A 'Design Award. eClip ringan, sesuai dengan kunci anda dan berfungsi seperti klip kertas untuk menyusun kertas, resit, dan wang anda. eClip melindungi data peribadi, harta intelek, data majikan, data perubatan, dan rahsia perdagangan dengan perisian keselamatan. eClip direka oleh Frohne di Florida. Penyambung memori emas tahan hentakan, tahan calar, tahan air, tahan alkohol, tahan debu, tahan karat, dan tahan elektromagnetik.

Power Saw

Rotation Saw

Power Saw Power Chain Saw dengan Pemegang Berputar. Rantai ini mempunyai pegangan yang berputar 360 ° dan berhenti pada sudut yang telah ditentukan. Secara umum, orang memotong pokok secara mendatar atau menegak dengan memutar gergaji pada sudut tertentu atau bersandar atau memiringkan bahagian badan mereka. Malangnya, gergaji sering tergelincir dari genggaman pengguna atau pengguna harus bekerja dalam keadaan canggung, yang boleh menyebabkan kecederaan. Untuk menebus kekurangan tersebut, gergaji yang dicadangkan dilengkapi dengan pegangan berputar sehingga pengguna dapat menyesuaikan sudut pemotongan.

Hiasan Botol

Lithuanian vodka Gold. Black Edition

Hiasan Botol Emas vodka Lithuania yang bersinar emas. Black Edition ”mewarisi penampilan eksklusifnya dari seni rakyat Lithuania. Rhombus dan tulang ikan herring, digabungkan dari kotak kecil, adalah corak yang sangat biasa dalam seni rakyat Lithuania. Walaupun merujuk kepada motif nasional ini memperoleh bentuk yang lebih moden - refleksi masa lalu yang misterius diubah menjadi seni moden. Warna keemasan dan hitam yang dominan menekankan proses penapisan vodka yang luar biasa melalui penapis arang batu dan emas. Inilah yang menjadikan "Emas vodka Lithuania. Edisi Hitam ”begitu halus dan jernih.