Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jam

Zeitgeist

Jam Jam dipantulkan zeitgeist, yang dikaitkan dengan bahan pintar, berteknologi dan tahan lama. Wajah berteknologi tinggi produk ini dilambangkan dengan paparan badan dan masa karbon semi torus (lubang cahaya). Karbon menggantikan bahagian logam, sebagai peninggalan masa lalu dan menekankan bahagian fungsi jam. Ketiadaan bahagian tengah menunjukkan bahawa petunjuk LED yang inovatif menggantikan mekanisme jam klasik. Lampu latar yang lembut dapat disesuaikan dengan warna kegemaran pemiliknya dan sensor cahaya akan memantau kekuatan pencahayaan.

Pengumpan Makanan

Food Feeder Plus

Pengumpan Makanan Food Feeder Plus bukan sahaja dapat membantu anak-anak makan sendiri, tetapi juga memberi kebebasan kepada ibu bapa. Bayi boleh menahannya sendiri dan menghisap dan mengunyahnya setelah anda menghancurkan makanan yang dibuat oleh ibu bapa. Makanan Feeder Plus dilengkapi dengan kantung silikon yang lebih besar dan fleksibel untuk memuaskan selera bayi yang semakin meningkat. Ini adalah makanan penting yang membolehkan anak kecil meneroka dan menikmati makanan pejal segar dengan selamat. Makanan tidak perlu disucikan. Cukup masukkan makanan ke dalam kantung silikon, tutup kunci penutup, dan bayi dapat menikmati makanan sendiri dengan makanan segar.

Sistem Dinding Tirai Multiaxial

GLASSWAVE

Sistem Dinding Tirai Multiaxial Sistem dinding tirai multiaxial GLASSWAVE membuka pintu ke fleksibiliti yang lebih besar dalam merancang dinding kaca untuk pengeluaran besar-besaran. Konsep baru ini di dinding tirai didasarkan pada prinsip tiang menegak dengan profil silinder dan bukan segi empat tepat. Pendekatan inovatif yang pasti ini bermaksud bahawa struktur dengan sambungan pelbagai arah dapat dibuat, meningkatkan sepuluh kali ganda kemungkinan kombinasi geometri dalam pemasangan dinding kaca. GLASSWAVE adalah sistem bertingkat rendah yang ditujukan untuk pasaran bangunan khas tiga tingkat atau kurang (dewan majestik, bilik pameran, atrium dll)

Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran

Ashgabat Tele-radio Center ( TV Tower)

Produksi / Pasca Produksi / Penyiaran Ashgabat Tele - Radio Center (Menara TV) adalah sebuah bangunan monumental, setinggi 211 m, terletak di pinggir selatan Ashgabat, ibu kota Turkmenistan, di atas bukit 1024 m, di atas permukaan laut. TV Tower adalah pusat utama pengeluaran, penyiaran dan penyiaran program Radio dan TV. Dan merupakan salah satu contoh terbaik teknologi digital canggih. Menara TV menjadikan Turkmenistan sebagai pelopor dalam penyiaran terestrial HD di Asia. TV Tower adalah pelaburan teknologi terbesar 20 tahun terakhir dalam penyiaran.

Wheel Loader

Arm Loader

Wheel Loader Pemuat yang kebanyakannya berfungsi di kawasan yang tidak rata boleh menyebabkan pemandu mengalami masalah pergerakan yang teruk dan juga menyebabkan mereka merasa cepat letih. Walau bagaimanapun, 'ARM LOADER' memungkinkan pengecaman titik koordinat di tanah dan membantu tempat duduk pemandu stabil dan tidak goyah. Oleh itu, ia membantu pemandu untuk tidak merasa letih dan membolehkan mereka menjalankan kerja dengan selamat.

Pemacu Kilat Usb

Frohne eClip

Pemacu Kilat Usb eClip adalah pemacu kilat USB klip kertas pertama di dunia dengan pembaris metrik. eClip diberi penghargaan Silver iDA & Golden A 'Design Award. eClip ringan, sesuai dengan kunci anda dan berfungsi seperti klip kertas untuk menyusun kertas, resit, dan wang anda. eClip melindungi data peribadi, harta intelek, data majikan, data perubatan, dan rahsia perdagangan dengan perisian keselamatan. eClip direka oleh Frohne di Florida. Penyambung memori emas tahan hentakan, tahan calar, tahan air, tahan alkohol, tahan debu, tahan karat, dan tahan elektromagnetik.